Totilas maakt rentree in Kapellen *update: video*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Re: Totilas maakt rentree in Kapellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:28

Volgens mij is er in dit topic nog enkel kritiekje gegeven

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:32

Misschien toch even wat beter kijken dan, easygoing.
Ik heb volgens mij ook niet gezegd dat het topic vol staat met kritiek, maar de eerste flauwe opmerking is alweer geplaatst en dat zal vast niet de laatste zijn.
En wees eerlijk: dat gezemel om de foto in de opening kan ik nou niet bepaald ontopic noemen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:34

De kritiek op Rath zegt meer over de mensen die de kritiek uiten.
Hopelijk verloopt de wedstrijd goed. Ik hoop nog steeds op ooit een Valegro vs Totilas titanenstrijd :)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:40

Focussed schreef:
purkie schreef:
Hallo! Er zijn genoeg fotos van Totolas met Mathias Rath te vinden.
Fijn dat ze weer meedoen in Kapellen, succes!

Echter mogen niet zomaar alle foto's gebruikt worden aangezien er op een foto auteursrecht rust. Ik heb gezocht, maar kon geen foto vinden met Matthias die vrij was om te gebruiken. Dus moest ik wel een gebruiken met Edward. Mocht je zelf een foto hebben van Matthias en Totilas die rechtenvrij is dan mag je hem natuurlijk altijd insturen, dan plaats ik die erbij +:)+

[VN] Schockemöhle: “Alles dat verkeerd kon gaan, ging verkeerd”
[VN] Matthias Alexander Rath over zijn verloren droom
[VN] Rath & Totilas niet naar Londen

:D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:42

Ik wilde net zeggen. Sjoert heeft er meer dan genoeg in zijn archief.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:46

Oe la la la, ieder wisseltje dat niet vloeiend verloopt, ieder appuyement dat net niet scharend genoeg is, iedere piaffe die niet genoeg van de grond komt. Oe la la la la, ik pak de popcorn!

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:46

Ik hoop van harte dat ze succesvol gaan worden, beiden verdienen dat.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:52

Gini schreef:
Oe la la la, ieder wisseltje dat niet vloeiend verloopt, ieder appuyement dat net niet scharend genoeg is, iedere piaffe die niet genoeg van de grond komt. Oe la la la la, ik pak de popcorn!

Nou ja zeg?
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is? Vind het een vrij flauwe reactie.

Ik hoop dat ze een nette percentage gaan rijden. Winnen hoeft echt niet voor mij,
dat Totilas in de ring komt is al heel goed te zien :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:52

Jolien87 schreef:
Ik heb volgens mij ook niet gezegd dat het topic vol staat met kritiek, maar de eerste flauwe opmerking is alweer geplaatst en dat zal vast niet de laatste zijn.
En wees eerlijk: dat gezemel om de foto in de opening kan ik nou niet bepaald ontopic noemen.

Ik ben het met je eens dat bokt soms een beetje miept om niets. Maar volgensmij is er geen spraaoverbod. Als iemand iets wil zeggen over /zich af vraagt waarom er specifiek voor die foto is gekozen dan mag dat. En als je met 1 vinger naar een andet wijst, wijzen er 3 naar jezelf; Dat gezemel altijd over bepaalde reacties.
Laatst bijgewerkt door Raineri op 21-05-14 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:53

Jolien87 schreef:

Kan kijken wat ik wil maar kritiek staat er niet net zoals flauwe opmerkingen.
Gezeur om de foto is in mijn ogen niet boeiend en doen niet alleen de anti's maar zeker ook de pro's.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:53

Als ik het berichtje van Gini zo inschat, is het vast en zeker cynisch bedoeld. ;)
Ik neem aan dat ze de popcorn voor het lezen van dit topic bewaart.

sassie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:54

Wat ik alleen niet begrijp. Hij kon niet meedoen met de duitse kampioenschappen dit weekend. deze kwamen te vroeg voor hem . deze golden volgens mij als kwalificatie voor de wereldruiterspelen. En een weekend later kan het wel :?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:55

Lizzyy, uiteraard is het sarcastisch bedoeld. Iedere fout die Rath gaat maken, zal onder een vergrootglas gelegd worden.
Dat je mijn reactie flauw vindt is je goed recht. Zo vind ik praktisch alle reacties in topics over Rath en Totilas flauw, alsook het gehakketak om de foto met Edward.
Ach, gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde he. ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:56

easygoing schreef:
Jolien87 schreef:

Kan kijken wat ik wil maar kritiek staat er niet net zoals flauwe opmerkingen.
Gezeur om de foto is in mijn ogen niet boeiend en doen niet alleen de anti's maar zeker ook de pro's.

Oh zeker hoor, dat is even ongeacht of het nu pro- of contra-Rath'ers zijn. Dus dat ben ik met je eens.
Er was een opmerking geplaatst in de trant van 'er zal wel weer iets tussenkomen'.

Danique_G: ik heb het ook niet over een spraakverbod. Ik vind het alleen wel typerend dat een aantal mensen 'valt' over het feit dat er een foto met Edward bij het topic staat, wat ik overigens ook wel bijzonder vind. Maar ik heb niet het idee dat die discussie iets toevoegt aan dit topic. Maar hé, vat mijn opmerkingen daarover niet op alsof ik bepaal wat er in dit topic besproken wordt. ;)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:56

sassie81 schreef:
Wat ik alleen niet begrijp. Hij kon niet meedoen met de duitse kampioenschappen dit weekend. deze kwamen te vroeg voor hem . deze golden volgens mij als kwalificatie voor de wereldruiterspelen. En een weekend later kan het wel :?

Lijkt me eigenlijk best wel logisch dat de wereldruiterspelen net even te vroeg komen? Je gaat niet van 0 naar de belangrijkste wedstrijd in de paardenwereld.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:57

zou t morgen ergens uitgezonden worden?? ik wil eigenlijk wel kijken

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:00

Jolien87, ik zelf vind de foto frappant. En indirect wil je dan wel reacties bepalen aangezien ik kennelijk alleen iets mag zeggen als hun succes wensen oid. Als ik een spreukbeurt over konijntjes houd en ik laat foto's zien van hondjes krijg ik van de juffrouw ook te horen dat ik het niet goed heb begrepen. Ik lig er niet wakker van, dat gal er staat, evenmin de rest. Iedereen wenst hem het beste dus wat is het probleem?

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 13:01

De foto is intussen aangepast.

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:02

Wordt het ergens live uitgezonden op televisie of online? Kan om 13u best een pauze tussen het studeren gebruiken. :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:06

Danique_G schreef:
Jolien87, ik zelf vind de foto frappant. En indirect wil je dan wel reacties bepalen aangezien ik kennelijk alleen iets mag zeggen als hun succes wensen oid. Als ik een spreukbeurt over konijntjes houd en ik laat foto's zien van hondjes krijg ik van de juffrouw ook te horen dat ik het niet goed heb begrepen. Ik lig er niet wakker van, dat gal er staat, evenmin de rest. Iedereen wenst hem het beste dus wat is het probleem?

Het verschil is alleen dat de juf wordt geacht jouw spreekbeurt te beoordelen.
Anyway, ik heb geen zin om in herhaling te vallen. Dat jij mij reacties opvat als 'bepalend' vind ik jammer maar daar kan ik weinig aan doen, behalve te zeggen dat ze niet zo bedoeld zijn.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:10

Gini schreef:

:')

Ik ben benieuwd wat er van gemaakt gaat worden!

Verder ben ik ook erg benieuwd naar het andere paard van Rath.

Livestream? Iemand al een idee?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:19

Jolien,ik kan die opmerking wel begrijpen.
Het is immers niet anders geweest dan dat ze groots aangekondigd werden en vervolgens werden ze toch afgemeld. Dat is nou eenmaal een feit waar niemand omheen kan.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:34

Geen livestream nee... al gratis toegang, is al veel è...

horseman1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:39

De inkom in Kapellen is gratis en de starturen en -lijsten kunnen jullie vinden op www.worldsporttiming.com
Ik wens Matthias en Toto veel succes toe :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:39

Gini schreef:
Lizzyy, uiteraard is het sarcastisch bedoeld. Iedere fout die Rath gaat maken, zal onder een vergrootglas gelegd worden.
Dat je mijn reactie flauw vindt is je goed recht. Zo vind ik praktisch alle reacties in topics over Rath en Totilas flauw, alsook het gehakketak om de foto met Edward.
Ach, gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde he. ;)

Dat vind ik ook :)
fijn dat we het daar over eens zijn :j