Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Focussed schreef:purkie schreef:Hallo! Er zijn genoeg fotos van Totolas met Mathias Rath te vinden.
Fijn dat ze weer meedoen in Kapellen, succes!
Echter mogen niet zomaar alle foto's gebruikt worden aangezien er op een foto auteursrecht rust. Ik heb gezocht, maar kon geen foto vinden met Matthias die vrij was om te gebruiken. Dus moest ik wel een gebruiken met Edward. Mocht je zelf een foto hebben van Matthias en Totilas die rechtenvrij is dan mag je hem natuurlijk altijd insturen, dan plaats ik die erbij
Gini schreef:Oe la la la, ieder wisseltje dat niet vloeiend verloopt, ieder appuyement dat net niet scharend genoeg is, iedere piaffe die niet genoeg van de grond komt. Oe la la la la, ik pak de popcorn!
Jolien87 schreef:Misschien toch even wat beter kijken dan, easygoing.
Ik heb volgens mij ook niet gezegd dat het topic vol staat met kritiek, maar de eerste flauwe opmerking is alweer geplaatst en dat zal vast niet de laatste zijn.
En wees eerlijk: dat gezemel om de foto in de opening kan ik nou niet bepaald ontopic noemen.

Jolien87 schreef:Misschien toch even wat beter kijken dan, easygoing.
Ik heb volgens mij ook niet gezegd dat het topic vol staat met kritiek, maar de eerste flauwe opmerking is alweer geplaatst en dat zal vast niet de laatste zijn.
En wees eerlijk: dat gezemel om de foto in de opening kan ik nou niet bepaald ontopic noemen.
easygoing schreef:Jolien87 schreef:Misschien toch even wat beter kijken dan, easygoing.
Kan kijken wat ik wil maar kritiek staat er niet net zoals flauwe opmerkingen.
Gezeur om de foto is in mijn ogen niet boeiend en doen niet alleen de anti's maar zeker ook de pro's.
sassie81 schreef:Wat ik alleen niet begrijp. Hij kon niet meedoen met de duitse kampioenschappen dit weekend. deze kwamen te vroeg voor hem . deze golden volgens mij als kwalificatie voor de wereldruiterspelen. En een weekend later kan het wel
Danique_G schreef:Jolien87, ik zelf vind de foto frappant. En indirect wil je dan wel reacties bepalen aangezien ik kennelijk alleen iets mag zeggen als hun succes wensen oid. Als ik een spreukbeurt over konijntjes houd en ik laat foto's zien van hondjes krijg ik van de juffrouw ook te horen dat ik het niet goed heb begrepen. Ik lig er niet wakker van, dat gal er staat, evenmin de rest. Iedereen wenst hem het beste dus wat is het probleem?
Gini schreef:Oe la la la, ieder wisseltje dat niet vloeiend verloopt, ieder appuyement dat net niet scharend genoeg is, iedere piaffe die niet genoeg van de grond komt. Oe la la la la, ik pak de popcorn!

Gini schreef:Lizzyy, uiteraard is het sarcastisch bedoeld. Iedere fout die Rath gaat maken, zal onder een vergrootglas gelegd worden.
Dat je mijn reactie flauw vindt is je goed recht. Zo vind ik praktisch alle reacties in topics over Rath en Totilas flauw, alsook het gehakketak om de foto met Edward.
Ach, gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde he.