Groot-Brittannië: Hengst bijt vrouw in de knie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 09:40

No_No schreef:
Oei.. Over mijn schoonvader staat er niets >;) die werd in zijn bil gebeten door een minishet hengst :D

:D :D := _/-\o_ Wat zal dat ook een pijn hebben gedaan zeg...

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Groot-Brittannië: Hengst bijt vrouw in de knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 08:32

Oei, die vrouw is er goed vanaf gekomen. Lijkt me best heftig om zoiets mee te maken!!!

Snap alleen niet waarom er altijd weer zo over hengsten wordt gepraat alsof het de meest moordlustige dieren zijn die er rondlopen op aarde. Wij hebben onze hengst gewoon hele dagen buiten staan naast zijn kameraadruin, snachts op stal, en je merkt van hem soms nog minder dan van de merries die aan de andere kant staan.

Denk dat veel hengsten gewoon niet op de juiste manier gehouden worden, hun overtollige energie in die paar minuten/uurtje buiten niet kwijtraken en wel volgepompt worden met krachtvoer. Zelfs de vriendelijkste hengst kan op die manier veranderen in een ongeleid projectiel, ik heb het om me heen zo vaak zien gebeuren.

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 08:36

Ja die hengsten weer he... veel te gevaarlijk
Apart trouwnes dat hij haar had gebeten met zijn tanden. Ik dacht dat doet 'ie met zn hoef. :')

Wel vervelend voor die vrouw.. :(:)

Een vriendin is overigens ook gebeten in haar arm en door de wei gesleurd, en heeft nog een redelijk litteken. Geen hengst hoor, gewoon een merrie :))