Tiepfoudt schreef:@ heidy_wilco: Ik volg de hele soap niet op de voet, maar als je de grote lijnen eruit haalt dan blijft het een feit dat er een rentree wordt gepland en die komt er steeds maar niet. Mensen zijn benieuwd of het nu na vier jaar misschien toch al iets verbeterd is (waar ik persoonlijk erg blij om zou zijn, de meeste optredens die we tot nu toe gezien hebben vind ik persoonlijk echt om te huilen). Als er dan steeds afgehaakt wordt, of dat nu een minuut van te voren of maanden van te voren is, ja, dan gaan mensen zich afvragen of er überhaupt nog wel wat is overgebleven van dat paard dat ooit een grote belofte was.
Als je na vier jaar nog geen toonbare combinatie bent geworden, dan krijg ik ook sterk mijn twijfels of die er ooit gaat komen. Dat het niet zo gaat worden zoals met Gal, dat kan mijn oma zelfs nog bedenken. Maar een degelijke combinatie die geolied loopt, kan toch prima in de ring verschijnen? Ik zou het geen schande vinden als de combinatie zou "beginnen" met een score achter in de 70% terwijl iedereen zich nog de 92% score in 2009 in Londen weet te herinneren.
Het zou meneer Schockemöhle en Rath sieren als ze ooit gaan toegeven dat ze hetzelfde kunstje er simpelweg niet uit kunnen krijgen. Dan ga ik ze misschien ooit nog sportief vinden. Tot nu toe hebben ze alleen nog maar een wereldcombinatie uit elkaar gehaald (wat ik ook de voormalige eigenaar niet in dank afneem uiteraard) en dat vind ik alleen maar heel erg jammer voor de sport. En ja, daar kan ik vier jaar later nog steeds heel erg van balen. Hoewel Edward keihard bezig is te bewijzen wat een kundige ruiter hij is en dat hij een paar jaar later wél met een nieuw paard alweer in de top meedoet.
Edit: Het is de combinatie die zo buitengewoon goed presteerde en zo'n aanwinst was voor de sport. Die is uit elkaar gehaald en of er nu een Duitser, een Brit of een andere Nederlander op was gezet waardoor wij Totilas niet meer terug gaan zien, is geloof ik niet zo relevant. In ieder geval voor mij niet. Al was Adelinde erop gekropen waarna zou blijken dat die combinatie ook niet lekker zou gaan lopen..... Voor mij persoonlijk niet van belang. Maar goed ik geloof best dat de eeuwige rivaliteit tussen Nederland en Duitsland best een rol zal spelen bij velen
Amen!

. Duur geintje geweest voor ze...