Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:bigone schreef:Geweldig, goed gedaan om niet allerlei toeters en bellen erbij te halen maar gewoon hup, in de bus. Ipv veel geld te verspillen aan onnodige mankracht door nog meer politie op te roepen. Doen ze het zo is het weer niet goed volgens sommigen. Had het commentaar wel willen zien als er gestaan had: Shetlandpony's verongelukt omdat politietrailer niet op tijd ter plekke was.
Tja, hoe je het doet, er is altijd iemand die er wat op aan te merken heeft. Maar als ik als particulier ga improviseren en ze als particulier in een busje ga vervoeren, en de politie ziet dat, krijg ik wel een bekeuring. En er is geen enkele journalist die dan in de kranten schrijft: Shetlandpony's NIET verongelukt omdat er iemand geimproviseerd heeft.
En over dat verspillen van geld en mankracht kan ik kort zijn: als ik zie wat er ieder weekend aan politie op de been is bij voetbalwedstrijden, kan een auto met trailer er ook nog vanaf.
een bekeuring krijgt als je dit zou doen en dat de politie het nu gewoon simpel en snel oplost, daar ga je een beetje over lopen janken. Wat een gezeur! Ik vind dat ze het prima opgelost hebben! Sluit mij dus helemaal aan bij Bigone. Een pluim voor de politie in dit geval
Te grappig
Ging helemaal stuk om dat filmpje toen ik hem de eerste keer zag.