Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morganlefay schreef:Ahum heb het al heel lang niet op met Glock.
En inderdaad gaat mijn neus omhoog als ik van deze investeerder een paard zou aangeboden krijgen.
Wie ben ik om een ander af te vallen als hij of zij blij is met een investeerder als Glock.
Maar om wat olie op het vuur te gooien, enig idee waarin onze Pensioenfondsen beleggen?
Petje af. Morganlefay schreef:Ahum heb het al heel lang niet op met Glock.
En inderdaad gaat mijn neus omhoog als ik van deze investeerder een paard zou aangeboden krijgen.
Wie ben ik om een ander af te vallen als hij of zij blij is met een investeerder als Glock.
Maar om wat olie op het vuur te gooien, enig idee waarin onze Pensioenfondsen beleggen?
Nies_ schreef:Het verbaast mij dat "iedereen" denkt dat Glock dit voor Nederland doet, serieus? Die man heeft enorm veel geld en vindt paarden leuk. Dan is het toch een leuke hobby om goede paarden te kopen, goede ruiters er op te laten rijden zodat zij onder jouw naam grote wedstrijden winnen? Dat het toevallig Nederlanders zijn zal hem waarschijnlijk weinig interesseren.
Nies_ schreef:Het verbaast mij dat "iedereen" denkt dat Glock dit voor Nederland doet, serieus? Die man heeft enorm veel geld en vindt paarden leuk. Dan is het toch een leuke hobby om goede paarden te kopen, goede ruiters er op te laten rijden zodat zij onder jouw naam grote wedstrijden winnen? Dat het toevallig Nederlanders zijn zal hem waarschijnlijk weinig interesseren.
BMHP schreef:Morganlefay schreef:Ahum heb het al heel lang niet op met Glock.
Wel ik weet waar mijn pensioengeld vandaan gaat komen.
Onze pensioenfondsen vind ik een beetje flauw gezegd, temeer daar jij als woonplaats Orkney opgeeft.
Zelfs als Orkney het zelfde is als Schoonhoven is de kans dat we in het zelfde pensioenfonds zitten klein.
Als de hele wereld in Glock belegd, zou ik aanbevelen om je risico te spreiden. Het is gewoon een lege aanmatigende populistische opmerking (alla Wilders zou ik haast roepen).
Voor een ieder die Glock gelijk met wapen industrie en oorlog in verband wil brengen, denk dan ook eens aan beveiliging, politie en schietsport. Vaak zijn het woorden die de aanleiding zijn tot oorlog, niet het pistool
Oww vergeet onze Rabo en andere banken niet, die hebben helemaal niks met witte boorden criminaliteit te maken. lang geleden was er een man die vertelde:
degene zonder zonden gooit de eerste steen.
Je mag je neus ophalen voor wat jij wilt, maar de wereld verbeteren door op deze wijze commentaar op glock te geven?
weet je hoeveel mensen kunnen overleven van het vlees van een paard?
of voor ongeveer 10 miljoen euro? of hoeveel beter het milieu wordt als we geen vlees eten.
Laat staan als we stoppen met paardensport. Een paard is echt heel slecht voor het millieu.
Ik houd het meestal bij stokpaardjes, zijn niet slecht voor het millieu alleen voor mijn imago.
Janine1990 schreef:Geloof ook niet dat de Glock pistolen hem impopulair hebben gemaakt. Dan zou hij toch meer in opspraak zijn geweest, lijkt me. Dan zou er in ieder geval één smulverhaal op Wikipedia of de eerste pagina van Google staan.