Johnson gekocht door Glock's Horse Performance Centre

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Re: Johnson gekocht door Glock's Horse Performance Centre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:08

Kan best, ik weet niet wie bij hem thuis paardjes leuk vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:11

Morganlefay schreef:
Ahum heb het al heel lang niet op met Glock.
En inderdaad gaat mijn neus omhoog als ik van deze investeerder een paard zou aangeboden krijgen.
Wie ben ik om een ander af te vallen als hij of zij blij is met een investeerder als Glock.
Maar om wat olie op het vuur te gooien, enig idee waarin onze Pensioenfondsen beleggen? }>

Als je je brood moet verdienen met paardrijden neem je echt wel zo'n grote sponsor aan. Het zijn geen amateurruiters die de pony van de buurman rijden. Denk dat je dat wel echt in je achterhoofd moet houden.

Vind het overigens wel typisch dat bokkers het presteren om van ieder topic een discussietopic te maken :') Petje af.

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:18

Morganlefay schreef:
En inderdaad gaat mijn neus omhoog als ik van deze investeerder een paard zou aangeboden krijgen.
Wie ben ik om een ander af te vallen als hij of zij blij is met een investeerder als Glock.
Maar om wat olie op het vuur te gooien, enig idee waarin onze Pensioenfondsen beleggen? }>

Wel ik weet waar mijn pensioengeld vandaan gaat komen.
Onze pensioenfondsen vind ik een beetje flauw gezegd, temeer daar jij als woonplaats Orkney opgeeft.
Zelfs als Orkney het zelfde is als Schoonhoven is de kans dat we in het zelfde pensioenfonds zitten klein.
Als de hele wereld in Glock belegd, zou ik aanbevelen om je risico te spreiden. Het is gewoon een lege aanmatigende populistische opmerking (alla Wilders zou ik haast roepen).
Voor een ieder die Glock gelijk met wapen industrie en oorlog in verband wil brengen, denk dan ook eens aan beveiliging, politie en schietsport. Vaak zijn het woorden die de aanleiding zijn tot oorlog, niet het pistool

Oww vergeet onze Rabo en andere banken niet, die hebben helemaal niks met witte boorden criminaliteit te maken. lang geleden was er een man die vertelde:
degene zonder zonden gooit de eerste steen.
Je mag je neus ophalen voor wat jij wilt, maar de wereld verbeteren door op deze wijze commentaar op glock te geven?

weet je hoeveel mensen kunnen overleven van het vlees van een paard?
of voor ongeveer 10 miljoen euro? of hoeveel beter het milieu wordt als we geen vlees eten.
Laat staan als we stoppen met paardensport. Een paard is echt heel slecht voor het millieu.

Ik houd het meestal bij stokpaardjes, zijn niet slecht voor het millieu alleen voor mijn imago.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:26

Het verbaast mij dat "iedereen" denkt dat Glock dit voor Nederland doet, serieus? Die man heeft enorm veel geld en vindt paarden leuk. Dan is het toch een leuke hobby om goede paarden te kopen, goede ruiters er op te laten rijden zodat zij onder jouw naam grote wedstrijden winnen? Dat het toevallig Nederlanders zijn zal hem waarschijnlijk weinig interesseren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:28

Nies_ schreef:
Het verbaast mij dat "iedereen" denkt dat Glock dit voor Nederland doet, serieus? Die man heeft enorm veel geld en vindt paarden leuk. Dan is het toch een leuke hobby om goede paarden te kopen, goede ruiters er op te laten rijden zodat zij onder jouw naam grote wedstrijden winnen? Dat het toevallig Nederlanders zijn zal hem waarschijnlijk weinig interesseren.

Denk ik ook. Hij sponsort ook ruiters uit andere landen (sowieso een Duitse/Oostenrijkse springruiter).

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:30

Waarom heeft die dan een extra GHPC in Nederland? 'Toevallig'? Denk dat die 'bewust' bij zijn buurlanden blijft.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:30

Nies_ schreef:

_/-\o_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:32

xSlvna schreef:
Waarom heeft die dan een extra GHPC in Nederland? 'Toevallig'? Denk dat die 'bewust' bij zijn buurlanden blijft.

Omdat de Nederlandse ruiters niet zomaar uit Nederland kunnen/willen vertrekken?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:35

Nee tuurlijk niet maar ik bedoel, ik denk dat die daarom juist daar in de buurt blijft qua paarden kopen, anders komt die overal een GHPC te bouwen (laten bouwen...)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:35

xSlvna schreef:

Omdat het nogal onhandig is om al je Nederlandse ruiters en Nederlandse paarden elke dag naar Zwitserland te laten rijden om te trainen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 18:47

BMHP schreef:
Morganlefay schreef:

Wel ik weet waar mijn pensioengeld vandaan gaat komen.
Onze pensioenfondsen vind ik een beetje flauw gezegd, temeer daar jij als woonplaats Orkney opgeeft.
Zelfs als Orkney het zelfde is als Schoonhoven is de kans dat we in het zelfde pensioenfonds zitten klein.
Als de hele wereld in Glock belegd, zou ik aanbevelen om je risico te spreiden. Het is gewoon een lege aanmatigende populistische opmerking (alla Wilders zou ik haast roepen).
Voor een ieder die Glock gelijk met wapen industrie en oorlog in verband wil brengen, denk dan ook eens aan beveiliging, politie en schietsport. Vaak zijn het woorden die de aanleiding zijn tot oorlog, niet het pistool

Oww vergeet onze Rabo en andere banken niet, die hebben helemaal niks met witte boorden criminaliteit te maken. lang geleden was er een man die vertelde:
degene zonder zonden gooit de eerste steen.
Je mag je neus ophalen voor wat jij wilt, maar de wereld verbeteren door op deze wijze commentaar op glock te geven?

weet je hoeveel mensen kunnen overleven van het vlees van een paard?
of voor ongeveer 10 miljoen euro? of hoeveel beter het milieu wordt als we geen vlees eten.
Laat staan als we stoppen met paardensport. Een paard is echt heel slecht voor het millieu.

Ik houd het meestal bij stokpaardjes, zijn niet slecht voor het millieu alleen voor mijn imago.

Tja en weet je waar het Pensioenfonds van de Rabo in belegd?
Juist.

Ik zal het wat genuanceerder doen, heb liever dat een Pensioenfonds met medeweten van bestuur en Leden in de wapenindustrie belegd dan dat de boel wordt gefinancierd door een stel criminelen.
Ja en Rabo belegd in de wapenindustrie. Tis mij meer te doen dat mensen wel moeten weten waar het grote geld vandaan komt.

Trouwens leuk wonen hoor in een oud vestingstadje *D

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 15:14

Janine1990 schreef:
Geloof ook niet dat de Glock pistolen hem impopulair hebben gemaakt. Dan zou hij toch meer in opspraak zijn geweest, lijkt me. Dan zou er in ieder geval één smulverhaal op Wikipedia of de eerste pagina van Google staan.

Misschien ietsje verder zoeken. Er zijn natuurlijk voldoende verhalen over hoe hij de Amerikaanse markt heeft veroverd met zijn handwapens. De wapens voor de "law enforcers" door de hoge heren die inkochten voor deze instanties te feteren in zijn stripclub in Atlanta. Gratis vrouwen doet het kennelijk goed bij schietgraag volk. En de gewone man was snel om als de agenten er ook een hebben en de Glock een cool en sexy imago heeft. Bovendien vuurt het wapen minstens 10 tot wel 17 kogels zonder te herladen, dus elke gek in Amerika die meent een appeltje te moeten schillen met zijn ex-vrouw of collega's die hem hebben beledigd doet dat ook bij voorkeur met een Glock. Hoef je niet eens erg goed te kunnen mikken, is altijd prijs met een Glock.
Maar goed als dat het soort mensen is dat je wilt bewonderen, prima hoor. Maar ik snap Ayasha wel.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:03

Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist een flink aantal off-topic berichten verwijderd. Bij deze het vriendelijke verzoek om dit soort zaken via PB te bespreken :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 16:36

Ja, en alsof Glocks de enige zijn waar je iemand mee kapot kunt schieten. :*