horseyfries schreef:Deze discussie gaat niet over LDR. Blijf aub on topic. Het gaat over bewijzen van mishandeling. Eerst wordt er gezegd dat het paard mishandelt is en er een professor is die dat wil getuigen. Dan blijft het tijden stil en plotseling is er niet een verklaring van die professor, maar van Ulrike Thiel, iemand die al jarenlang in de clinch ligt met Bartels.
Het is duidelijk dat er geen bewijs is en dat kan ook helemaal niet, omdat het paard niet eens in training stond bij Bartels maar bij Mischa Koot en het paard gezond bij hen vertrok (zie sms van de eigenaresse zelf!!), dus proberen ze nu op deze manier via de LDR trainingdiscussie toch een ingang te zoeken om gelijk te krijgen.
Jij gaat daar als tegenstander van LDR gelijk in mee, en dat is precies wat ze willen, mensen als jij voor hun karretje spannen.
Gelukkig ben ik zelf een vrij goed nadenkend mens, en laat me voor niemands karretje spannen.
Ik wil je wel even wijzen op onderstaande video van stal Bartels (in dit geval Imke)
Je kan daar zo al aan zien, dat je er een paard pijn mee doet en in een houding forceert. Daar krijg je wel degelijk kaakklachten van!
https://www.youtube.com/watch?v=0xqexCk ... 8118F2B2E0
Reinste paardenmishandeling.
Ik vind het prima dat er mensen zijn als een Ulrike Thiel, die zich hard maakt voor het paard! Want daar gaat het hier om. Niet om de ego van de mens.
Gek, dat er dan tussen het vertrekken van het paard, en 2 weken bij Lonneke op stal in 1 keer afdrukken in de kaak te vinden zijn in de mond, die er echt niet binnen 2 weken in zitten.
Dier kwam eindelijk tot rust...dan komt al deze ellende pas naar boven.
Het zal je paard maar zijn horseyfries. Ik denk dat je zelf ook woest zal zijn!