xMercury schreef:Zeg stelletje zeurpieten... Paardenmeisjes blijven ook gewoon nodig hoor:p
ja klopt maar die paarden meisjes hoeven daarvoor geen paardehouderij opleiding te doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bizzybijtje schreef:Punt is dat een opleiding daar echt niet zo veel toegevoegde waarde voor heeft. Als je echt wil kun je ook gewoon gelijk na je middelbare school op een stal gaan werken en dan krijg je hetzelfde resultaat.

ynskek schreef:Bizzybijtje schreef:Punt is dat een opleiding daar echt niet zo veel toegevoegde waarde voor heeft. Als je echt wil kun je ook gewoon gelijk na je middelbare school op een stal gaan werken en dan krijg je hetzelfde resultaat.
Helaas kom je tegenwoordig bijna niet meer echt aan de slag zonder papieren.... daarnaast ben je zonder de zogenaamde startkwalificatie tot je 18e leerplichtig
Bizzybijtje schreef:ynskek schreef:
Helaas kom je tegenwoordig bijna niet meer echt aan de slag zonder papieren.... daarnaast ben je zonder de zogenaamde startkwalificatie tot je 18e leerplichtig
In de paarden wel hoor. Daar is ervaring veel belangrijker. En omdat je leerplichtig bent moet je maar paardenhouderij gaan studeren?
Sjors schreef:Ik ben laatst op een opendag van Groenhorst Barneveld geweest, en daar werd verteld dat 95% van hun studenten binnen 6 maanden een baan had?
Hoe kijken jullie tegen de opleiding dierverzorging aan?
Christiene schreef:Sjors schreef:Ik ben laatst op een opendag van Groenhorst Barneveld geweest, en daar werd verteld dat 95% van hun studenten binnen 6 maanden een baan had?
op mijn school was het een chaotische organistatie... er waren bedrijven die van die school al geen staigaires wouden alleen om die reden...
de opleiding zelf vond ik wel leuk maar weinig praktijk na eerste leerjaar paar vakken diergericht de rest gewoon zoals op elke school.
je moest zelf achter dingen aan gaan.. van de afgestudeerden van mijn niveau 4 dier dat waren 2 klassen, had een een partime baan bij een dierentuin 2 via stage werk als dierenartsassistente een werk via stage in een dierenwinkel en een andere nog in de kinderboerederij... een deel wou al een hbo opleiding gaan doen.. de rest zijn andere dingen gaan doen.. dus 5 van de ong 40 hadden wel werk maar 2 niet fultime..
Was dit in Barneveld op het Groenhorst? Sjors schreef:Ik ben laatst op een opendag van Groenhorst Barneveld geweest, en daar werd verteld dat 95% van hun studenten binnen 6 maanden een baan had?