Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:Albert schreef:Je koopt een kavel, geen veiling...
Wat ben jij eigenwijs zeg![]()
Je wint een veiling.
Als je een veiling koopt, koop je het hele gebouw inclusief terrein, klokken en de hele handel. Dan heb je een veiling(-terrein cq gebouw) gekocht.. wat je er mee moet is de vraag
NienSCHaap schreef:Nu nog afwachten op de combinatie kavel. Als iemand hoger bied dan alles wat per stuk opbrengt.... Kun je nog fluiten naar London...
*zie zo'n gek alleen nog maar te vinden.
Albert schreef:Cer schreef:Wat ben jij eigenwijs zeg![]()
Je wint een veiling.
Als je een veiling koopt, koop je het hele gebouw inclusief terrein, klokken en de hele handel. Dan heb je een veiling(-terrein cq gebouw) gekocht.. wat je er mee moet is de vraag
Er staat ook kavel, niet veiling, Google maar even voor het verschil.
Lees dsn gelijk even de voorwaarden van bva door, daar staat overal bieden en betalen, nergens winnen.
Als je je eigen redenering volgt zou je een complete veiling winnen...
Tieneke schreef:Het verschil is wel dat je zelf kosten maakt aan die 30 paarden ipv aan 1. Je kan het zien als veel paarden krijgen, maar je moet ze ook allemaal maar willen... Tel maar op aan verzorging en zo verder.
Mensen, dat gemiereneuk over een paar woorden...
Op de faq-pagina van BVA staat letterlijk: "Ik heb kavels gewonnen, wat moet ik doen"Citaat:Lees dsn gelijk even de voorwaarden van bva door, daar staat overal bieden en betalen, nergens winnen.
Citaat:Hoezo winnen???
Volgens mij koop je nog steeds iets als je het hoogste bod hebt op een veiling en heeft dat niets met winnen te maken maar alles met betalen.
Winnen doe je op een wedstrijd of bij een loterij en niet op een veiling, daar koop je.
lrtj_ schreef:Wacht even, even voor de duidelijkheid.
Op Londen is ruim 8 mil geboden, deze is dus nog niet van de koper omdat er ook een combo veiling is?
Dat is ook vaag en krom maar dat zal wel aan mij liggen
Cer schreef:Citaat:Lees dsn gelijk even de voorwaarden van bva door, daar staat overal bieden en betalen, nergens winnen.
Jaja, je gaat jezelf eruit zitten kletsen":') , zie hier je eerste post (waar het verschil tussen veiling en kavel nog niet aan de orde is):Citaat:Hoezo winnen???
Volgens mij koop je nog steeds iets als je het hoogste bod hebt op een veiling en heeft dat niets met winnen te maken maar alles met betalen.
Winnen doe je op een wedstrijd of bij een loterij en niet op een veiling, daar koop je.
Je wint dus wel degelijk op een veiling, je wint het gekochte kavel als je de hoogste bieder bent. En dan moet het je ook nog eens 'gegund' worden
Citaat:Iets is dus een kavel op een veiling...leek mij duidelijk genoeg.
Maar ik ben klaar met deze discussie.
Ben benieuwd waar de paarden terecht gaan komen.
Persoonlijk hoop ik niet bij Glock, vind het al heel erg jammer dat Gal zich laat sponsoren door een wapenhandelaar en rondrijdt met een pistool als plastronspeld.