Ongeluk koetsentrailer De Ronde op A1 bij Deventer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 23:38

Gabbe schreef:
Knakker schreef:
ja klopt, die hele trekhaak was er af, was niet echt nieuw meer, lees: rond uit verrot.
Onverantwoord om daar nog mee de weg op te gaan, kwam ergens vanaf Duitsland, dus dan heeft hij nog geluk dat het nu pas gebeurd.

Waar haal je het Gore lef vandaan om zo'n verhaal de wereld in te helpen schijnbaar is je bron niet goed en niet op de hoogte! Wat denk je nou dat koos en Marie alles niet extra laten checken en risico nemen met hun dure paarden en risico voor andere weggebruikers en zichzelf?
En als het wel zo'n goede bron is durf je hier ook vast ge zeggen wie het was?
Ben alleen maar ontzettend blij dat er geen gewonden zijn en buiten de aanhanger alles het overleefd heeft met minimale schade.

Waar haal jij het lef vandaan om zo te reageren. onfatsoenlijk gewoon Gabbe.

F_inley

Re: Ongeluk koetsentrailer De Ronde op A1 bij Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 23:48

Nee hoor dat heet opkomen voor mensen en voor dingen die de wereld in geholpen worden die niet waar zijn. En hoe ik dat weet ik sta daar al 6 jaar op stal!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 08:41

Hilli schreef:
Daarnaast zegt een keuring iets over de situatie op dat moment en niet zoals veel mensen denken 'dat je weer een jaar vooruit kunt'. Wel zuur als er onderhoudstechnisch gezien iets voorkomen had kunnen worden aan zo'n ongeluk.

Maar dit is geen jaar vooruit toch? Dit is 6 weken later.
Ik ga er toch echt vanuit dat als ik mijn auto laat keuren en hij is goed gekeurd, dat hij niet een maand later ineens niet goed meer is. En als ze bij de keuring iets zouden vinden dat op het randje is, dat ze dit aan mij melden.

Hoe Knakker haar berichtje neergezet heeft, klinkt het of De Ronde wist dat de boel verrot was en toch is gaan rijden. Dus expres de dieren en medeweggebruikers in gevaar gebracht hebben.
En dat geloof ik dus absoluut niet. En dat is hetgeen wat bij de meesten hier in het verkeerde keelgat schiet.
Waarschijnlijk is het helemaal haar bedoeling niet geweest om zo over te komen en mensen zwart te maken, (althans, ik ga uit van het goede van mensen) maar heeft ze haar bericht gewoon rottig verwoord.

Wat Cassidy zegt over een haarscheurtje, dat kan heel goed. Die zou waarschijnlijk op het moment dat ze wegreden niet eens te zien geweest zijn. Zoiets kun je meestal niet van buitenaf zien. Heb je röntgenonderzoek nodig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 08:56

Ik heet Cayenne :P

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 09:20

Sabbientje schreef:
Hilli schreef:
Daarnaast zegt een keuring iets over de situatie op dat moment en niet zoals veel mensen denken 'dat je weer een jaar vooruit kunt'. Wel zuur als er onderhoudstechnisch gezien iets voorkomen had kunnen worden aan zo'n ongeluk.

Ik ga er toch echt vanuit dat als ik mijn auto laat keuren en hij is goed gekeurd, dat hij niet een maand later ineens niet goed meer is. En als ze bij de keuring iets zouden vinden dat op het randje is, dat ze dit aan mij melden.

Hoe Knakker haar berichtje neergezet heeft, klinkt het of De Ronde wist dat de boel verrot was en toch is gaan rijden. Dus expres de dieren en medeweggebruikers in gevaar gebracht hebben.
En dat geloof ik dus absoluut niet. En dat is hetgeen wat bij de meesten hier in het verkeerde keelgat schiet.
Waarschijnlijk is het helemaal haar bedoeling niet geweest om zo over te komen en mensen zwart te maken, (althans, ik ga uit van het goede van mensen) maar heeft ze haar bericht gewoon rottig verwoord.

Wat Cassidy zegt over een haarscheurtje, dat kan heel goed. Die zou waarschijnlijk op het moment dat ze wegreden niet eens te zien geweest zijn. Zoiets kun je meestal niet van buitenaf zien. Heb je röntgenonderzoek nodig.

Sabientje, dank voor je begrip en fijn dat je uitgaat van het goede.
Ik heb het inderdaad niet zo bedoelt, nee De Ronde heeft het abosoluut niet bewust gedaan, ze wisten het waarschijnlijk gewoon niet. Nogmaals mijn excuses dat het zo overgekomen is!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 09:50

Knakker schreef:
ja klopt, die hele trekhaak was er af, was niet echt nieuw meer, lees: rond uit verrot.
Onverantwoord om daar nog mee de weg op te gaan, kwam ergens vanaf Duitsland, dus dan heeft hij nog geluk dat het nu pas gebeurd.

k Zal het nog eens quoten, dit klinkt als een ernstige beschuldiging van Koos en Marie, dat je nu opeens 90 graden de andere kant op praat overtuigt mij niet van je goede intenties....

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 11:59

Knakker verkondigd in meer topics dat ze dingen uit de eerste hand/ervaring/bron kent.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 14:29

Das ook niet raar, ze is hoogvlieger van beroep ;)

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 16:29

Cayenne schreef:
Ik heet Cayenne :P

Oeps sorry. 2 mensen door elkaar gemikt :o

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 17:50

Sabbientje schreef:
Hilli schreef:

Zo kwam het wel over en als je Koos en Marie maar enigzins kent weet je dat zij dit NOOIT en te NEVER zouden doen.