Bron:http://academydressage.com/smaad.htmlCitaat:De stalruiters van Stal Bartels hebben U-2 zelf nooit getraind.
Hoe kan ze dan de stal aanklagen?
Ik heb het idee dat haar paard is afgekeurd en dat ze er nu een slaatje uit probeert te slaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niwla schreef:Bron:http://academydressage.com/smaad.htmlCitaat:De stalruiters van Stal Bartels hebben U-2 zelf nooit getraind.
Hoe kan ze dan de stal aanklagen?
Ik heb het idee dat haar paard is afgekeurd en dat ze er nu een slaatje uit probeert te slaan.
Gem schreef:... zou blijken uit verklaringen die De Telegraaf mocht inzien.
Daar staat altijd zoveel onzin in, denk dat dit ook wel met een sisser af gaat lopen. _l_amanda_l_ schreef:Gem schreef:... zou blijken uit verklaringen die De Telegraaf mocht inzien.
Ik weet niet veel van stal Bartels, maar elk artikel waarin de Telegraaf als serieuze krant wordt bestempeld moet ik toch wel stiekem om lachenDaar staat altijd zoveel onzin in, denk dat dit ook wel met een sisser af gaat lopen.
Udo2001 schreef:Flevolander schreef:Persoonlijk vraag ik me überhaupt af of je als ruiter in staat bent om een kaak van een paard te ontwrichten.. Moet je natuurkundig gezien wel erg hard je best doen om tot dat soort krachten te komen, zeker vanuit die hoek gezien..
Je kunt zelfs een kaak breken....
_l_amanda_l_ schreef:Ik weet niet veel van stal Bartels, maar elk artikel waarin de Telegraaf als serieuze krant wordt bestempeld moet ik toch wel stiekem om lachen
Ik ook
Iris82 schreef:Het is toch nog altijd de meest gelezen krant van Nederland en derhalve kan een artikel in de Telegraaf zeker voor naamschade zorgen.
kohtje schreef:Dit is ook het soort type mens die je niet als klant wil. Ze denken dat ze met hun geld alles kunnen maken.
Ik geloof niet dat er bij Bartels op stal dit soort dingen gebeuren en ik hoop dat dat ook snel bewezen wordt.
Amandavd schreef:Was al nooit geen fan van de familie Bartels, maar ik weet niet in hoeverre ik dit moet geloven. Nu vind ik dat zij verre van paard vriendelijk rijden zijn, maar dit verhaal neem ik toch met een pot zout.
Relaxed schreef:De verklaring op de website van de academy lijkt me vrij duidelijk.. Zij hebben U2 nooit getraind, behalve blijkbaar 1 malig voor een showavond. Ik denk dat dit met een sisser gaat aflopen, maar wel heel jammer dat het op zo'n manier moet. Komt nogal achterbaks over, maar blijkbaar werkt deze advocaat vaker zo.