Degene die zegt dat het meteen goed gebeurt is omdat het een schietmasker is geweest, dat klopt niet.. Daar koet je heel precies mee kunnen schieten... 2cm te ver naar linka of rechts en je schiet naast de hersenen..
Ik kan dr met mn kop gewoon niet bij.. Ook niet dat mensen met wapens op een keuring rondlopen..doe normaal...
Vreselijk, walgelijk.. Geen woorden voor. Hoop dat ze die man snel pakken en hem even wat leed toebrengen.
Huppa2013
Geplaatst: 19-03-14 10:41
Cassidy schreef:
Wat een walgelijke actie. Klinkt naar een persoonlijke vete. Waarom moeten dieren daar in meegenomen worden?
Ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen, walgelijk dit.
pipo
Geplaatst: 19-03-14 10:43
Gatverdamme weer een loslopende zieke geest... wat brengt iemand ertoe om zoiets te doen??? Heel triest allemaal.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 19-03-14 10:45
What the hell.....
26_Deees
Geplaatst: 19-03-14 10:48
Sommige mensen verdienen zelf de kogel.. Bah wat een naar idee.. Vind je je merrie+veulen zo terug.. Moet er niet aan denken.. Iemand moet toch iets gezien hebben
Sterkte voor de eigenaar
room10
Geplaatst: 19-03-14 11:08
Afgunst, jaloezie om maar eens wat te noemen, echt van die fijne menselijke trekjes leuk hoor "sport" (lees hobby) En de achterlijke bedragen die er in rond gaan, gaat nergens meer over . . . stelletje zieke geesten
Wat vreselijk voor de eigenaar zeg, maar wat een absurde situatie. Het doet haast denken aan de Godfather of de oude serie 'rivalen van de renbaan' die ik vroeger keek.
ik wist altijd al dat mensen de grootste 'pest' op deze aarde waren en ze tegenwoordig niet veel goeds kunnen doen, zodra er ook maar een beetje jaloezie is of afgunst moeten dieren daar maar de dupe van worden, wij mensen bedenken te veel dingen die we niet zouden moeten bedacht hebben, dan was het niet zo'n rotte wereld geweest