Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xkimmie schreef:Ik heb het niet over censuur, er gebeuren nou eenmaal ongelukken in de paarden sport, het is alleen niet eerlijk om alleen maar negatieve berichten te plaatsen. Maargoed ik denk dat de rensport in Nederland toch niet meer te redden is, dus ik maak er verder maar geen woorden aan vuil.
Woogy schreef:xkimmie schreef:Ik heb het niet over censuur, er gebeuren nou eenmaal ongelukken in de paarden sport, het is alleen niet eerlijk om alleen maar negatieve berichten te plaatsen. Maargoed ik denk dat de rensport in Nederland toch niet meer te redden is, dus ik maak er verder maar geen woorden aan vuil.
hmm...je zit midden in het kloppend hart van de sport...er word een discussie gestart over iets wat heel dichtbij jou is gebeurd, en je komt met een zin als deze op de proppen?
kyrkelover schreef:Het hele probleem is gewoon dat niemand vindt dat het in de doofpot gestopt moet worden, het gaat alleen om de manier waarop. Er zijn ook zoveel geweldige gebeurtenissen in zowel de draf als rensport waar je nooit iets van hoort of ziet hier. Sterker nog zoals al eerder door woogy aangegeven mooie artikelen worden wel in de doofpot gestopt. Als er iets slechts is gebeurd kun je er donder op zeggen dat het front page op bokt staat.
DAT is waar het mij en meerdere met mij om gaat.
kyrkelover schreef:Het hele probleem is gewoon dat niemand vindt dat het in de doofpot gestopt moet worden, het gaat alleen om de manier waarop. Er zijn ook zoveel geweldige gebeurtenissen in zowel de draf als rensport waar je nooit iets van hoort of ziet hier. Sterker nog zoals al eerder door woogy aangegeven mooie artikelen worden wel in de doofpot gestopt. Als er iets slechts is gebeurd kun je er donder op zeggen dat het front page op bokt staat.
DAT is waar het mij en meerdere met mij om gaat.
(en als ik dan zelf eens iets weet dan zit dat ook wat sneller in mijn gedachtengang).
Dan krijgt dat ook gelijk wat meer bezoekers
En dan heb ik Rachel en Zenyetta bewust overgeslagen.Furrow schreef:Zou het wel leuk vinden om hier meer berichten over te krijgen, verandering van spijs doet eten toch?![]()
![]()
Mensen worden ook gewoon minder aan blootgesteld.
In België kan ik in elke stad wel een dressuur of springstal aanduiden.
Vraag mij naar een renstal, ik zou het niet eens weten!
Ik ken alleen steeplechase bij Waregem koerses.. en dat vind ik net de minste mooie vorm van het racen (persoonlijk).
Woogy schreef:wat een onzin om het te vergelijken met nieuws van alle dag. Jullie kunnen toch selecteren? wat is er geen nieuws aan een paard wat iets presteert? Als er één of ander dressuur paard iets wint wordt het ook geplaatst.
petraaken schreef:Goh waar is de tijd dat Jaak Pijpen de tiercé nummers zei op tv met ook de race op tv. Ik vind steeplechases niet gevaarlijker dan een cross country. Alleen vind ik dat de groep deelnemende paarden te groot waardoor er vaak bij de eerste hindernissen een kluwen ontstaat. Je kan het een beetje vergelijken met een massaspurt in de wielersport. Als er daar eentje in de voorste linie's onderuit gaat vallen er ook meerdere renners met hem mee met soms zware blessures.