Slagharen heeft weer vakantiehuisjes met pony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Re: Slagharen heeft weer vakantiehuisjes met pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:22

Wat zielig hè, dit concept? Ik vind het niet zielig/wreed of hoe jullie het ook willen noemen. Paardjes staan lekker buiten, krijgen beweging, aandacht. No problemo.

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:28

Idd bij PonyparkCity nemen ze het niet zo nauw hoor, als je maar betaald. Vriendin van mij gaat er in mei weer naartoe met twee meiden van 12 en 13, ze zijn langer dan ik (1.72) en ze gaan daar gewoon op een pony hoor. Mijn vriendin en haar man hebben de ballen verstand van paarden, maar het is zo leuk voor die meisjes.

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 20:17

Ben 2 jaar geleden naar ponypark city geweest in collendoorn. Ik ben 16 dus heb daar absoluut niet op een pony gezeten daar, maar mijn zusje, toen nog 9, wel. (Grote shet) ik had zelf een kleinere shet waar ik lekker mee heb gewandeld en zoal de pony als ik vonden dat heerlijk. En ik vond het welzijn van de ponys daar over het algemeen goed. De ponys slapen snachts gezamenlijk op stal en moeten voor een bepaalde tijd daar weer zijn voor hun eten. (Als je ze niet optijd terugbrengt gaan ze zelf wel, t zijn en blijven shetlanders, hen toen verschillende ponys in 1 rechte lijn richting de stallen zien gaan rond die tijd :') ) maargoed, ik vind dat er goed gecontroleerd word, er rijden verschillende golfkarretjes rond met mensen van daar om toezicht te houden, en heb ook verschillende kinderen gezien die van hun pony geplukt werden door die mensen omdat ze zich niet aan de regels hielden of niet goed voor hun pony zorgen. Ik had mezelf voordat ik daar heen ging goed voorbereid want mijn gedachten over dit park waren ook niet heel positief, maar dat viel mij 100 % mee en mijn gedachten zijn ook zeker veranderd. De ponys staan in wintertijd met zijn allen heerlijk op een mega wei en worden daar goed verzorgt en in de gaten gehouden.

Edit: even wat typfouten veranderd, zit op mobiel en dat typt zo vreselijk leuk...

Bmamavan2

Re: Slagharen heeft weer vakantiehuisjes met pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:12

Ja dat was Pony Park City in Collendoorn maar is dat niet 1 eigenaar/concept?
Je kunt als je een huisje op PPC boekt ook gratis naar het park.
Ben bang dat ze daar dus precies dezelfde manier van werken gaan hanteren als in PPC en dan is er m.i. te weinig echt toezicht op de pony's. Wat het in m.o. gevaarlijk maakt voor zowel pony als kind.
Maar goed we zullen zien hoe het gaat lopen....

Zeg overigens niet dat de verzorging vanm de pony's slecht is, wel het toezicht erop.