Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

blue_sky schreef:@arie53 Daarom heb je internationaal de categorie Children. Kinderen tussen 14 en 16 jaar dus die op paarden uitkomen. Sinds kort vaardigt ook NL soms een team in deze categorie uit naar internationale wedstrijden.
arie53 schreef:blue_sky schreef:@arie53 Daarom heb je internationaal de categorie Children. Kinderen tussen 14 en 16 jaar dus die op paarden uitkomen. Sinds kort vaardigt ook NL soms een team in deze categorie uit naar internationale wedstrijden.
Dat is mij wel bekend. Maar waarom internationaal geen categorie E-pony's?
arie53 schreef:blue_sky schreef:@arie53 Daarom heb je internationaal de categorie Children. Kinderen tussen 14 en 16 jaar dus die op paarden uitkomen. Sinds kort vaardigt ook NL soms een team in deze categorie uit naar internationale wedstrijden.
Esmeej333 schreef:arie53 schreef:
@arie53 Daarom heb je internationaal de categorie Children. Kinderen tussen 14 en 16 jaar dus die op paarden uitkomen. Sinds kort vaardigt ook NL soms een team in deze categorie uit naar internationale wedstrijden.
blue_sky schreef:Klopt, feitelijk is mijn dochter al van haar12e te groot voor een D-pony. Iedereen begon dat te zeggen behalve de jury's gelukkig. Maar omdat ze heel weinig weegt zijn we toch nog lekker even door blijven rijden. Het is wel zo dat haar been ligging daardoor niet optimaal is. Op een paard zit ze veel stiller.
Rex_Rolfo schreef:Kan niet, dat is te simpel.
In de motorsport wordt ook gekeken of de auto/motor/kart aan de reglementen voldoet. Dus waarom bij pony's niet? Na de proef zadel eraf, meetstok erlangs, klaar.
bigone schreef:Rex_Rolfo schreef:Kan niet, dat is te simpel.
In de motorsport wordt ook gekeken of de auto/motor/kart aan de reglementen voldoet. Dus waarom bij pony's niet? Na de proef zadel eraf, meetstok erlangs, klaar.
Voor de wedstrijd lijkt me beter, dier is na een inspannende proef en inrijden al een centimeter kleiner.

arie53 schreef:blue_sky schreef:@arie53 Daarom heb je internationaal de categorie Children. Kinderen tussen 14 en 16 jaar dus die op paarden uitkomen. Sinds kort vaardigt ook NL soms een team in deze categorie uit naar internationale wedstrijden.Citaat:Dat is mij wel bekend. Maar waarom internationaal geen categorie E-pony's?
Alleen in nl hebben we dat. Ik gok o.a omdat Nederlanders over het algemeen vrij lang zijn.
DeEenhoorn schreef:als je erop kan rekenen dat ie nog zou groeien koop je er toch een van max. 1.40 meter of ben ik nou gek?
blue_sky schreef:Klopt, feitelijk is mijn dochter al van haar12e te groot voor een D-pony. Iedereen begon dat te zeggen behalve de jury's gelukkig. Maar omdat ze heel weinig weegt zijn we toch nog lekker even door blijven rijden. Het is wel zo dat haar been ligging daardoor niet optimaal is. Op een paard zit ze veel stiller.