Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Nee hoor, voor sommige bokkers nou eenmaal niet, waaronder ikzelf en waarschijnlijk nog anderen. Nieuwsredactie, bedankt voor het bericht!
saskiaojan schreef:wauw, heel gaaf dat je het doet! Ik ga je volgen zowel op fb als hier op bokt,
kunnen we je ook sponsoren?
Farah_ schreef:Wat een ervaring! Ik heb het filmpje gezien, een prachtig gebied zo te zien. Hoe werkt het met de training van de paarden hiervoor? Dit wordt gedaan door de locals (eigenaar v/h paard?) denk ik? Is er een minimum leeftijd/aantal jaren onder het zadel voor de deelnemende paarden? Op het filmpje zien de paarden er nog niet allemaal even 'ervaren' uit namelijk.
pien_2010 schreef:Echt stoer Chris. Ik ga je volgen via BOKT (heb geen facebook omdat ik dat niet wil) en wens je veel succes met goede voorbereidingen. Ga je ook EHBO in verdiepen?
leonie87 schreef:WAUW!!! Dit lijkt me waanzinnig! Ik wil meeeeee! Wat onwijze ervaring lijkt me dit en idd wat er al gezegd word, ik dank dat het feit of deze race barbaars is, afhangt van hoe jij zelf er in stapt.
Ik ga zeker volgen!
Animal schreef:@Isegrim, jeetje.. Je zou maar als eerste eindigen en de hartslag van je paard blijft een ongewoon lange
tijd te hoog. Wat balen voor die meid zeg! Wel prachtige beelden in het filmpje!
Isegrim schreef:Animal schreef:@Isegrim, jeetje.. Je zou maar als eerste eindigen en de hartslag van je paard blijft een ongewoon lange
tijd te hoog. Wat balen voor die meid zeg! Wel prachtige beelden in het filmpje!
Filmpje geeft een vrij goed beeld denk ik, vond het erg leuk om te kijken.
Dat meisje vond ik een beetje een arrogante trien dus eigenlijk vond ik het een beetje lekker puh dat het op het laatst mis ging.
ralphtdw schreef:Hoe werkt dit nu precies.
Je moet iedere dag 40 km afleggen?
en iedere dag heb je een ander paard?
dus de paarden lopen maar 1 keer 40 km mee en iedereen krijgt weer een ander paard.
of ben ik nu heel blond hahah.
maar wel erg gaaf ga je zeker volgen
Isegrim schreef:Animal schreef:@Isegrim, jeetje.. Je zou maar als eerste eindigen en de hartslag van je paard blijft een ongewoon lange
Filmpje geeft een vrij goed beeld denk ik, vond het erg leuk om te kijken.
Dat meisje vond ik een beetje een arrogante trien dus eigenlijk vond ik het een beetje lekker puh dat het op het laatst mis ging.
haffylover schreef:gaaf joh. nog nooit van gehoord. Ga je zeker volgen
Misschien stomme vraag maar kunnen wij jou ook sponsoren binnen die wedstrijd zo dat je tenminste 1000 pont behaald?
baszo17 schreef:wauwww, echt super gaaf!! jij jaagt mijn droom achterna!! hopelijk krijg ik de kans nog!!;-)
ralphtdw schreef:Hoe werkt dit nu precies.
Je moet iedere dag 40 km afleggen?
en iedere dag heb je een ander paard?
dus de paarden lopen maar 1 keer 40 km mee en iedereen krijgt weer een ander paard.
of ben ik nu heel blond hahah.
maar wel erg gaaf ga je zeker volgen
prugelpiet schreef:oh wat gaaaf ik ga zeker volgen! Ga je van te voren ookal zo`n lange afstand rijden?
Animal schreef:Wat gaaf zeg, Chris! Ik heb je facebookpagina ook geliked!
Ik had nog nooit van de Mongol Derby gehoord, maar ben er nadat ik dit bericht gelezen
heb wat meer over gaan opzoeken. Wat lijkt mij dat ontzettend gaaf om te doen!
Ga je ook een soort dagboek bijhouden tijdens de Derby? Zodat je
over een bepaalde periode nog eens kunt teruglezen over hoe het allemaal was en
hoe je je voelde? Het lijkt mij wel het gaafste wat je in je leven mee kunt maken!
@Isegrim, jeetje.. Je zou maar als eerste eindigen en de hartslag van je paard blijft een ongewoon lange
Edit, ik zag zojuist dat er in juli 2014 een documentaire/film uit komt over de Mongol Derby, genaamd All the Wild Horses. Ik ben er wel heel erg nieuwsgierig naar!
Lynnepinny schreef:Nog een vraagje: hoe wordt er eigenlijk geselecteerd voor de derby?
Ik kan me voorstellen dat er zich een hele hoop mensen aanmelden, maar uiteindelijk worden er maar 30 uitgekozen.