Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:geerke schreef:Helemaal geen onnozele reactie....Engeland is vrij groot hoor,er was vast wel een oplossing te vinden.
Maar je moet wel willen.Deze vrouw heeft heel veel dingen afgewogen en ze in laten slapen.
Dat is haar goed recht....maar om nu te zeggen dat ze alles op alles heeft gezet om haar paarden te redden.Nee...Maar dat moet ze zelf weten,als je een paard van 14 al oud vind,dan heeft ze toch een andere gedachtengang dan ik heb.
Dit is pas een onnozele reactie.
Wat weet jij over die vrouw en haar beslissing?
Hoelang ze erover heeft zitten tobben, wat er nog meer speelt achter de schermen, watvoor karakters en gebreken de paarden wellicht hebben gehad?
Misschien heeft ze heel Engeland wel 10x afgebeld om uiteindelijk jankend te besluiten dat ze écht écht niet anders kon.
Wat denk je wel niet, vanachter je pc'tje in je knusse woonkamer terwijl je paardje veilig warm en droog op stal staat.
anneliesdj schreef:Jannepauli schreef:Tja.. ik wil wel droog brood eten als het om mijn paarden gaat..
Dat maakt mij niet beter hoor, wel anders.
Dat je deze uitspraken doet maakt je idd anders maar of dat nou zo positief is.
geerke schreef:volgens mij ben jij aan vakantie toe of heb je last van een giga hormonale cyclus...

Jannepauli schreef:Tja.. ik wil wel droog brood eten als het om mijn paarden gaat..
Dat maakt mij niet beter hoor, wel anders.

zoutenootjes schreef:Goof, ik wilde het niet zo neerzetten, maar ik denk het wel. Het is een stropop redenering. "Niemand kan de zorg overnemen', want niemand kan dat goed genoeg. De rest van de UK is met zijn allen niet goed genoeg. Zeg dan eerlijk dat je het niet kan betalen.
Ze mag het helemaal zelf weten. Er gaan wel meer, veel meer gezonde dieren naar de slacht. Maar zet er dan niet zulke redenen bij. Dat is wat mij hier stoort. Het is ook maar een mening.