Pony checkt bankrekening?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re: Pony checkt bankrekening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 09:16

traveller ramkraak...

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:54

_O- Caira

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:52

Caira schreef:
traveller ramkraak...

:')

wat een reacties weer. Wat dan als iemand er een verhaal bij verzint...
Kan vanalles ad hand zijn. Dier kan oud of jong zijn, ontsnapt achtergelaten of met zn baas aan de wandel...

paddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:02

ik zie liever deze foto's dan weer een dood of mishandeld of verwaarloosd paard of pony.
moet het dan perse ook voorpagina nieuws zijn.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 22:47

Wilma2005 schreef:
In Groot Brittannië worden door zigeuners massaal paarden achter gelaten als ze niet meer van dienst kunnen zijn. Deze paarden moeten zichzelf maar zien te redden en regelmatig worden ze ondervoed of (half)dood gevonden. Dit dier ziet er slecht uit en ik denk dat het ook zo'n in de steek gelaten paard is. Ik vind het een hele trieste foto.

Niet door zigeuners, maar door 1 'fokker'. Hij heeft er alleen 2500 oid en daar lopen er heel erg veel van los. Gewoon door dorpen en bij mensen in de tuin. Dan krijg je dus dit. Gez ien het een tinkertje is zal het wel om die persoon gaan..

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 22:49

Die kwam natuurlijk net uit de kroeg en had geen geld meer. :j

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:50

hmm juist, of gewoon een ontsnapte jaarling( gezien de bouw) .. nieuwsgierig waar dat licht vandaan komt van het schermpje van het pinautomaat.. hoeft niet meteen een verwaarloosd dier te zijn...of nog erger gedumpt..

Sylbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:09

KoudbloedKim schreef:
Als het al een echt paardje is.

Wie heeft de foto trouwens gemaakt?

zat idd ook te kijken, paardje lijkt een beetje nep :P

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 20:07

cp112 schreef:
Wilma2005 schreef:
In Groot Brittannië worden door zigeuners massaal paarden achter gelaten als ze niet meer van dienst kunnen zijn. Deze paarden moeten zichzelf maar zien te redden en regelmatig worden ze ondervoed of (half)dood gevonden. Dit dier ziet er slecht uit en ik denk dat het ook zo'n in de steek gelaten paard is. Ik vind het een hele trieste foto.

Niet door zigeuners, maar door 1 'fokker'. Hij heeft er alleen 2500 oid en daar lopen er heel erg veel van los. Gewoon door dorpen en bij mensen in de tuin. Dan krijg je dus dit. Gez ien het een tinkertje is zal het wel om die persoon gaan..

Er zijn er meerdere die dat doen, maar die van de 2500+ is nu eenmaal de hoge boom die de wind vangt (figuurlijk dan, de man is niet zo groot).

Er zijn overigens ook niet-zigeuners die hun kudde gewoon in een overstromingsgebied aan hun lot overlaten.

En aangezien je voor 5 pond al een veulen kunt kopen, zie je dat er in de Engelse middenklasse pony's en veulens voor de kinderen worden gekocht en als dan blijkt dat er best tijd en geld in gaat zitten moet zo'n ding weer weg en wordt gedumpt.
Beetje als met een cavia waar het kind niet meer naar om kijkt, maar dan eentje die de ruimte en kosten van een paard nodig heeft.

Maar wie het ook doet, een dier hoor je niet zomaar te dumpen.