Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poesjes123 schreef:OsMo... Ik heb laatst gelezen dat de wilde paarden het ook doen.
ik weet niet of dit waar is, heb het zelf nog nooit gezien... en ben er veel te fotograferen.
OsMo schreef:Dan hebben jullie het over paarden die al volwassen zijn? maar een jaarling in de opfok dan? wat zou daar de trigger zijn?
Ik bedoel als het jonge dier 24/7 in de wei staat dan lijkt mij dat je niet veel meer beter kan doen toch?
OsMo schreef:Bij ons op stal staan ook twee luchtzuigers, beide dragen ze een band om het luchtzuigen zoveel mogelijk tegen te gaan.
De ene doet het op de wei niet, de andere wel en die hoeft ook niks beet te pakken want die knikt gewoon even vreemd met het hoofd en hoppa lucht naar binnen.
Met de band lukt dat dus niet.
Toch krijg ik bij die paarden niet echt een goed beeld bij ze of ze nu wel of niet hoofdzakelijk introvert zijn.
dat ik met dat schema aan kom wil natuurlijk niet zeggen dat het zo is.
ruitje schreef:Hmmm ik gooi er nog een boeiende stelling in. Ik heb nog nooit in mijn leven een draver zien luchtzuigen. Terwijl dat zeer hoog in het bloed staande paarden zijn waar veel van verwacht word.
.