Zes verwaarloosde paarden aangetroffen bij Drimmelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Zes verwaarloosde paarden aangetroffen bij Drimmelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:22

Hij heeft een profiel aangemaakt om hier zijn verhaal te doen, met veel woede en emotie. Rene, er word gezegd dat er papieren zijn die bewijzen dat de eigenaar bezig was met behandelen. Oke, inscannen en laten zien. Tot die tijd geloof ik geen van beide kanten. Wat de eigenaar nu schreeuwt dat hij ze moet laten slachten is morele chantage en mocht de politie echt verkeerd gehandeld hebben dan dien je een klacht in. De paarden staan er nog(denk ik) want de eigenaar zal geen duizenden euro's aan behandelen uitgeven en ze dan alla minute laten slachten. Dus wil jij de eigenaar vrijpleiten, prima, kom maar op met je bewijs en stop met beschuldigen.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:24

Vol met wormkuur en andere medische middelen zoals we rene moeten geloven mag een paard niet eens geslacht worden.

In die hele stal is geen sprietje stro te vinden en de stront zit een halve meter hoog tegen de muur omhoog.
Dat geeft mij aan dat die stallen lang niet uitgedaan en bij gestrooid zijn.
En dan moeten we wel geloven dat de rest van de verzorging van deze magere paarden goed was?

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:25

Dus als ik het goed begrijp zijn ze naar de slacht?
Zonde zeg, ik heb/had helaas geen plek voor die diertjes, maar anders wilde ik ze wel overnemen en weer op gezonde been brengen. Zoiets verdiend geen dier.