Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djini schreef:Deijs schreef:En daarom moet het ecoduct bij ons hier in Hulshorst open, veel veiliger als dat gezeik met die viaduct
Amen. Dan is dat ecoduct tenminste nog ergens goed voor.![]()
En bij de Klarenweg en evt. andere viaducten moet gewoon een veilige afscherming tussen het pad en de snelweg komen. Ik ben altijd al "bang" dat er daar een keer iets gebeurt, en het zou mij niet verbazen als deze paarden daar de weg op zijn gelopen.
en je hebt vaak gezeur van toeterende vrachtwagens/auto's als je erover heen rijdt of drammerige auto's die achter je aan rijden op het viaduct. Ughh!!
hij is samen met een andere man Midden op de snelweg gaan rijden met alarmlichten aan en een ander persoon is voor de paarden gaan rijden.
het lijkt mij je ergste nachtmerrie; je paard op de snelweg brr
Sammyoo schreef:Over het algemeen lopen ruiterpaden niet vlak langs de snelweg. Het paard zal een aardig stuk zonder ruiter hebben gelopen. Als je paard aan de kletter gaat en je bent niet in staat om te voorkomen dat hij de snelweg op rent, hoor je nog niet buiten te rijden. Kom op, na de eerste schrik trek je je paard toch om, dat kan ik zelfs.
moeten plaatsen. Want, hoewel het in dat topic wordt gebagatalliseerd, zitten er grote risico's aan als je van je paard valt. En hoe fijn zou het zijn als er een veilig systeem wordt ontworpen om dat te voorkomen.[/quote]
Dan lijkt een paard me nog het minst belangrijke 
__PSM__ schreef:Liset, fijn dat het goed is gegaan, maar wel jammer dat je het schrijft als dat het een geluk bij een ongeluk is, het enige geluk dat je hebt is dat er niet een dodelijk ongeluk is gebeurdDan lijkt een paard me nog het minst belangrijke
En bomproof? Ja hij is braaf, maar volgens mij liep hij vorig jaar nog los op de zandverstuiving toch?
, praten we dan weer verder