Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benzie22 schreef:en daarnaast denk ik dat er inderdaad genoeg ruiters zijn die moeilijk doen om het feit dat er ineens een mountainbiker uit de bosjes verschijnt. Omdat dit gewoonweg gevaarlijk is, paarden rennen weg, maken ongecontroleerde bewegingen of er komt een botsing met fiets en paard. ik denk dat geen enkel paardeneigenaar hierop zit te wachten, de mountainbikers zelf kunnen hier ook niks aandoen (behalve beter uit hun doppen kijken) maar het lijkt erop dat de gemeente de mountainbike paden klakkeloos hebben aangelegd zonder rekening met de ruiterpaden te houden (de ruiterpaden lagen er al eerder). tevens is het enige pad die ruimte bied voor een sprintje zo'n 4 x onderbroken waardoor een sprintje treken nu dus nergens meer mogelijk is. Uit de ruimte die beschikbaar is gesteld voor de moutainbikers blijkt ook wel dat de gemeente een lichte (lees zware) voorkeur heeft voor deze sport.
Lusitana schreef:J
Maar ik vraag me dus ook af waarom een ruiterpad er "mooi" bij zou moeten liggen? Kwestie van je gang aanpassen aan de ondergrond.
Lusitana schreef:Nogmaals HET IS EEN GUNST als je als ruiter oegelaten wordt.