Argentijnse ruiter in opspraak na doodschieten paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:44

Je denkt niet dat mensen paarden doodschieten of wat?

arjanne98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:34

verschrikkelijk... Dat mensen nog in staat zijn tot zoiets... Proffesionele ruiter... hmm niet zo professioneel.. ;(

Albert

Re: Argentijnse ruiter in opspraak na doodschieten paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:51

Ik snap eigenlijk niet dat mensen niet kunnen geloven dat iemand een paard doodschiet, zo lang mensen in staat zijn hun eigen kinderen te vermoorden zie ik ze ook wel een paard doodschieten uit woede...

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 01:10

kan me dit ook niet voorstellen. zo een kapitaalvernietiging. is dit een hoax?

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:02

Voor ons is het duur, maar wie weet hoe rijk die vent is en is het voor hem helemaal niets.
En precies wat Albert schrijft, als er mensen hun eigen kinderen ombrengen, dan is een paard helaas wel geloofwaardig.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:14

Hier staat een ander verhaal, zo zag ik dit zelfde verhaal nog op 3 sites.

Daar staat dat het paard geschopt heeft en hij daarna het paard geschoten heeft ( niet dat dit het beter maakt hoor). Ook staat er dat het paard juist als renpaard werd gebruikt en niet als sportpaard.

Daarnaast is meneer áángeklaagd. Er is dus helemaal níets bewezen. Dus om nu te gaan oordelen... Er staat ook dat de aanklager nog geld beschudligd was aan deze meneer, dat daar ook een ruzie door was ontstaan.. Dus wie weet ( ik was er ook niet bij) is dit helemaal niet waar en is het een ruzie/wraak.

Maar even afwachten tot zoiets bewezen is en dan pas oordelen. Nu zijn het 100 verschillende verhalen en is meneer alleen aangeklaagd.

( om even na te denken.. Wie weet een verhitte ruzie en had paard been gebroken en wilde meneer paard sneller dan de dierenarts helpen en heeft hem daarom geschoten.. ik zeg maar wat hoor. Oordeel elk geval nooit als het nog niet is bewezen.)

http://www.hablemosdeturf.com/t8432-oki ... r-su-dueno

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:41

Nessah: Dat artikel in de link is wel echt anti Martinez hoor en vertelt ook duidelijk dat er meerdere incidenten bekend zijn waarbij Martinez geweld gebruikt heeft.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:45

Babootje schreef:

Jij hebt duidleijk nog nooit Latino mannen met een bezeerd ego mee gemaakt met een paard als oorzaak.
Denken aan hoeveel iets waard is, is wel het laatste wat ze doen.

Zelfs als dit vehaal niet waar is, wil dat niet zeggen dat het niet gebeurt. Het gebeurt.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:47

Nessah schreef:
( om even na te denken.. Wie weet een verhitte ruzie en had paard been gebroken en wilde meneer paard sneller dan de dierenarts helpen en heeft hem daarom geschoten.. ik zeg maar wat hoor. Oordeel elk geval nooit als het nog niet is bewezen.)

Dan zet hij een pistool op zijn voorhoofd en blijft het paard heus niet leven tot er een dierenarts komt om hem in te laten slapen...

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:53

Lusitana schreef:
Babootje schreef:

Jij hebt duidleijk nog nooit Latino mannen met een bezeerd ego mee gemaakt met een paard als oorzaak.
Denken aan hoeveel iets waard is, is wel het laatste wat ze doen.

Zelfs als dit vehaal niet waar is, wil dat niet zeggen dat het niet gebeurt. Het gebeurt.

Tja en wat voor de een veeeel geld is, is voor de ander alleen maar het zoveelste dure speeltje van papa.

We weten in dit geval nog niets en ongeveer iedere uitleg hier in deze draad zou waar kunnen zijn, of niet, maar zeggen dat je je niet kunt voorstellen dat dit soort zaken überhaupt gebeuren vind ik ontzettend naief... Ik weet nog dat Joran vd Sloot indertijd ook een enorme schare verdedigers had, die zeker wisten dat deze jongen niet tot zulke dingen in staat zou zijn.... En zielig was, enz.
Andersom heb je Julia de B die jarenlang onterecht in het gevang zat... Dus wat weten we nu?

Zoals hierboven staat, mensen zijn in staat in een vlaag van woede hun kind om te brengen... Wat is dan een paard?

Logisch bezien zou niemand in een vlaag van woede iets of iemand vernielen... Maar één blik op de wereldgeschiedenis en je weet dat logica en zelfbeheersing niet de sterkste punten van de mensheid zijn.

Even afwachten maar en hopen dat de waarheid boven tafel komt.