Programma Onopgeloste zaken duikt in zaak verdwenen pony's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:40

_Skinny schreef:
Ik heb met stomme verbazing zitten kijken, wat een flut programma. Ik maar denken dat het onopgeloste zaken betreft, Ik zou zeggen iedereen die zijn of haar oude paard zoekt schrijven naar alberto hij gaat dus voor je zoeken. Die twee dames kregen niks meer van de handelaar, trouwesn een beetje dom dat je je pony's mee geeft met een handelaar om er een goed huis voor te zoeken, dan ben je wel rete naief.

Wat hebben die dames gekregen dan en wie zegt mij dat de overige pony's als nog niet bij de slager geëindigd zijn ze zijn er niet met de dames naar toe gereden.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:40

ardo_iggy schreef:
En waarom hebben de dames trouwens nergens in dit programma aangeklopt voor geld?

En als ze het programma op een goed einde wilde laten uitdraaien hadden ze de dames naar alle pony's mee moeten nemen die ze konden vinden.

Nee, want ze hadden er geen plek voor. Die mensen wilden geen geld of pony's, maar ze wilden alleen maar weten of ze goed terecht waren gekomen.

ZEJA

Re: Programma Onopgeloste zaken duikt in zaak verdwenen pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:42

Volgens mij hadden ze het er wel over dat hij ook nooit is komen betalen.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:42

Dan ben je toch dom als je dan ook het paspoort mee geeft.

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:44

Vind het een héééél raar verhaal!!! En idd, vind het ook maar een flut programma!! Wat een einde...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:44

Daks schreef:
Dan ben je toch dom als je dan ook het paspoort mee geeft.

Het probleem is wel dat het officieel weer niet is toegestaan een paard in de trailer te vervoeren zonder het paspoort erbij te hebben. Maar ik ben het met je eens. Ik zou het ook niet zo gedaan hebben.

_Skinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:45

ardo_iggy schreef:
_Skinny schreef:
Ik heb met stomme verbazing zitten kijken, wat een flut programma. Ik maar denken dat het onopgeloste zaken betreft, Ik zou zeggen iedereen die zijn of haar oude paard zoekt schrijven naar alberto hij gaat dus voor je zoeken. Die twee dames kregen niks meer van de handelaar, trouwesn een beetje dom dat je je pony's mee geeft met een handelaar om er een goed huis voor te zoeken, dan ben je wel rete naief.

Wat hebben die dames gekregen dan en wie zegt mij dat de overige pony's als nog niet bij de slager geëindigd zijn ze zijn er niet met de dames naar toe gereden.

Die dames kregen niks meer ze hadden niks tegoed dus er is eerder bij het afleveren van de pony's betaald of ze heeft ze gratis weggegeven, als je iets verkoopt dan wel weggeeft heb je niets meer te zeggen of het artikel/dier waar je afstand van hebt gedaan.En als iemand anders besluit om de dieren naar de slager te brengen dan heb je pech, kun je twee dingen doen of terugkopen of je ogen dicht doen.

Ik snap niet dat die dames in de achter tuin pony's hebben staan, en idd die pony met het ducktape om zijn benen is helemaal raar, en dan eisen dat je overschot naar goede adressen moeten, stel je eerst de vraag ben je zelf zo'n goed adres?

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:45

Jammer dat de handelaar er weer gekleurd op staat.

We weten nu maar 1 kant van het verhaal.
Wie weet is het heel anders gegaan dan dat die vrouw beweerd

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:46

hier zat geen kop en staart aan,pure emo tv!!
scoren voor de kijkcijfers en zoals die de oude heks om haar hals vliegt op het einde ...bah bah bah!!

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:48

_Skinny schreef:
ardo_iggy schreef:

Die dames kregen niks meer ze hadden niks tegoed dus er is eerder bij het afleveren van de pony's betaald of ze heeft ze gratis weggegeven, als je iets verkoopt dan wel weggeeft heb je niets meer te zeggen of het artikel/dier waar je afstand van hebt gedaan.En als iemand anders besluit om de dieren naar de slager te brengen dan heb je pech, kun je twee dingen doen of terugkopen of je ogen dicht doen.

Ik snap niet dat die dames in de achter tuin pony's hebben staan, en idd die pony met het ducktape om zijn benen is helemaal raar, en dan eisen dat je overschot naar goede adressen moeten, stel je eerst de vraag ben je zelf zo'n goed adres?

Ik doelde meer op wat hebben de dames van het programma gekregen.
Het programma heeft ze nooit de rest van de pony's getoond en moet alles maar op het woord geloven.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:48

welshje68 schreef:
nine1987 was ik al bang voor waarom in vredesnaam tape je een veulen in met ducttape

brrrrr...vreemde naïeve vrouwen...

Heb het programma niet gezien, maar bij hoefproblemen kun je een paard een ijzer met zool geven met daarin kit, zodat het dempt. Vaak doe je hier in het begin ducktape omheen zodat de achterkant dicht zit en het goed kan uitharden zonder dat er vuil bij kan/ de kit er uit kan.

Geen idee of dit hier het geval was, maar om even aan te geven dat ducktape ook kan netekenen dat je juist heel goed voor je paard zorgt :)

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:52

Dit zat wel hoger

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:56

Daks schreef:
Saskia

We weten nu maar 1 kant van het verhaal. En als tegen partij ben je de sjaak.
Wie weet is het heel anders gegaan en wie weet wat er geknipt is.

Klopt maar ik ga even uit van dat het verhaal van de vrouwen klopt. :j

Talonius schreef:
saskiakefie schreef:
Waarom neemt die handelaar dan die pony's aan als de eigenaren gezegd hebben persé een goed thuis te willen?? Vind ik nog steeds de fout van de handelaar.

Dan hadden de dames zich zelf moeten inzetten om particuliere plekjes voor ze vinden. Kinderboerderij, zorgboerderije etc

Wanneer? Nadat de handelaar heeft gezegd dat het niet lukt om ze aan particulieren te verkopen ja. Maar dat heeft de handelaar (als het volgens het verhaal klopt) niet gezegd. Die vrouwen dachten gewoon dat die man dat wel zou kunnen ivm meer inzicht in verkopen, meer contacten etc.

anneliesdj schreef:
Waarom verkopen de vrouwen de pony's aan een handelaar als ze perse een goed tehuis willen?

Omdat die vrouwen misschien niet zo slim zijn. :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:56

Zo hoppa even vanuit het andere topic want had net mn hele bericht geschreven toen die gesloten was dus kon 'm niet meer plaatsen ;(

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:57

Daks schreef:
Dit zat wel hoger

Het moet hoog he? Het moet rond de kroonrand lopen, daar zit ook de 'uitgang' van je ijzer met zool aan de achterkant

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:59

Maar dan ben je toch naïef.
In deze tijd voor 12 pony's wat vinden en dan ook nog hengstveulen.
Dan had je ze echt zelf moeten houden

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 00:01

ruitje schreef:
Daks schreef:
Dit zat wel hoger

Het moet hoog he? Het moet rond de kroonrand lopen, daar zit ook de 'uitgang' van je ijzer met zool aan de achterkant

Net onder de knie

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 00:02

Daks schreef:
Maar dan ben je toch naïef.
In deze tijd voor 12 pony's wat vinden en dan ook nog hengstveulen.
Dan had je ze echt zelf moeten houden

Natuurlijk is het naïef en 'dom' en wij weten wel beter, maar blijkbaar dus niet iedereen. :)
Als je een auto verkoopt en de koper zegt ik betaal je later en jij zegt ja dat is goed, laat je adres achter etc ect.
Vervolgens heeft die man een fout adres gegeven, is verder onbereikbaar en betaald niet, dan is het misschien wel een naïefe actie geweest, maar die man is toch echt een oplichter.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 00:03

Ik heb eigenlijk nog het meeste te doen met de handelaar.
Die word mooi in een kwaad daglicht gezet.
Zodra je afstand doet/verkoopt dan weetje dat je niks meer over de dieren te zeggen hebt.

Ik vind dit niet eens 'onopgeloste zaak' waardig.

Voor de mensen die het programma niet gezien hebben hier een foto van de ducktape-achtige beentjes.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVJGUJHY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-77JMS36A.jpg

Snap niet dat ze de handelaar van alles verwijten als je ziet hoe de pony's er bij staan in de achtertuin.
Ze konden hun kont niet keren in de stalletjes uhh veredelde stands.
Laatst bijgewerkt door moyra op 13-01-14 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 00:05

Maar wat heeft het programma nu opgelost.

die dames hebben 1 pony gezien en moeten de rest maar geloven en Stegeman was zeer partijdig tegen de handelaar.

Dus vertel mij eens wat er opgelost is.

En die loslopende shet is gewoon een dwergje.
Laatst bijgewerkt door ZEJA op 13-01-14 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 00:06

evie21girl schreef:
vanaf hoeveel minuten begint dat over de ponys?
ik kijk nu bij uitzending gemist maar wil niet de hele aflevering zien.

Waar kijk jij hem terug?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 00:07

sbs6.nl staat het ergens vast wel

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 00:10

Nou ik weet het niet hoor, zoals zij die pony's hebben staan verdient ook geen schoonheidsprijs en dan dat zielige ding met kromme beentjes tot de knieen in ducktape?
Die vrouwen zijn gewoon veel te naief geweest, snap niet dat stegeman daar tijd aan wil besteden.
Handelaar valt imo niet veel te verwijten.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 00:11

saskiakefie schreef:
sbs6.nl staat het ergens vast wel

Ik kan alleen de hele eerste aflevering vinden en clips van de tweede. Nou ja, ik probeer het morgen nog wel :+

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 00:12

Nee handelaar valt ook weinig te verwijten. Maar dit kan zijn naam wel schade aan doen.
Dat vind ik echt jammer van dit nutteloze programma...