Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petraaken schreef:Gisteren op de lokale zender het nieuws hier over gezien en ik denk ook dat er heel wat meer aan de hand is dan hetgeen in de telegraaf is geschreven. Ik betwijfel zelfs op de beelden die ze toonden van dat bedrijf zijn want ik zag mensen engelse volbloeden trainen op een renbaan en bij mijn weten zaten zij toch vroeger echt wel in de springpaardenwereld.
Citaat:Verder kan ik jullie ook nog zeggen dat deze man niet zo braaf is als men beweert.
silhouette schreef:petraaken schreef:Gisteren op de lokale zender het nieuws hier over gezien en ik denk ook dat er heel wat meer aan de hand is dan hetgeen in de telegraaf is geschreven. Ik betwijfel zelfs op de beelden die ze toonden van dat bedrijf zijn want ik zag mensen engelse volbloeden trainen op een renbaan en bij mijn weten zaten zij toch vroeger echt wel in de springpaardenwereld.
Bedoel je hiermee het nieuws van Focus WTV? De beelden van de accommodatie kloppen wel, maar het stuk van de Engelse Volbloeden hoort er inderdaad niet bij! Ik weet ook niet waarom ze die erbij gestopt hebben.
Anoniem schreef:janderegelaa schreef:Waarschijnlijk was deze meneer al geestelijk wat zwak en dan kun je mooi uitbuiten.
Is dit serieus?
Ook iemand die niet 'geestelijk wat zwak' is kan worden uitgebuit. Ik ben het wat dat betreft eens met Zilfstar, hier gaan jaren overheen en het sluipt er wellicht langzaam in. Maar daar valt moeilijk over te oordelen, omdat we de precieze situatie niet kennen. Ik vind het nogal kort door de bocht om te stellen dat deze man waarschijnlijk 'geestelijk wat zwak' is.
jesito schreef:Ja die arme man heeft dat al die jaren over zich heen laten komen en weet je wat het ergste is, dit zijn meestal de beste stalhulpen die je kunt krijgen, ze doen het met heel hun ziel en zaligheid en de rest is bijzaak.
petraaken schreef:Gisteren op de lokale zender het nieuws hier over gezien en ik denk ook dat er heel wat meer aan de hand is dan hetgeen in de telegraaf is geschreven. Ik betwijfel zelfs op de beelden die ze toonden van dat bedrijf zijn want ik zag mensen engelse volbloeden trainen op een renbaan en bij mijn weten zaten zij toch vroeger echt wel in de springpaardenwereld.