Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
upendo schreef:Wat als die jongen de politie NIET had gebeld?
Dan had dat beest dood in de gracht gelegen. Wie had de eigenaar dan aangeklaagd?
De gemeente omdat er geen afrastering om de gracht heen gezet was?
Gelukkig weten ze ook dat hij echt extreem is met uitbreken en dat ik écht moeite doe om 'm binnen de draden te houden, maar dat lukt dus niet altijd. Ik zit in een erg rustig wegje en hij gaat nooit ver.
Daarna hebben we nog een dik half jaar of langer moeten wachten op dat onnozele boekje. En thank God dat er geen fouten in stonden want om dat te laten fixen is 't schijnt ook dolle pret! We hebben sindsdien paardlief tweemaal verhuisd maar die verhuizing en verandering van DA etc. hebben we nooit doorgegeven.
Paardennamen tot 2 keer toe verkeerd registreren e.d., en telkens natuurlijk een jaar tussen elke 'aflevering' van dat onding. Mensen die meer dan een jaar hebben zitten wachten op dat stomme ding. Zulks..

little_king schreef:Citaat:Paard was veilig, omgeving was veilig.
Vind dat best wel verantwoord.
Omheining deugde niet voor dat paard, onverantwoord.
Ik ben een beetje allergisch de fout te zoeken bij een ander als de eigenaar als eerst in gebreke was.[/quote]

little_king schreef:Paard was veilig, omgeving was veilig.
Vind dat best wel verantwoord.
Omheining deugde niet voor dat paard, onverantwoord.
Ik ben een beetje allergisch de fout te zoeken bij een ander als de eigenaar als eerst in gebreke was.