Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Maar het had inderdaad net zo goed de Mac kunnen zijn.
Norrit schreef:Er zijn in Den Haag heel veel kleine stalletjes in de bebouwde kom, tussen de huizen in gewone straten met woonhuizen. als je het niet weet zie je ze ook niet..
Klep en Co hoort daar niet bij en is een soort manege http://www.klep-en-co.nl/
(niet erg paardvriendelijk vind ik maar dat is mijn mening)
Bambolina schreef:WildWings schreef:Oooh mijn god, een paar smerige racisten reageren hier ook direct weer hoor. Joehoe jongens, dit staat toch los van cultuur of geloof, de gemeente zit hier fout. Of er nou een hindoetempel of een kerk of een molen of een tulpenveld was gekomen. Maakt helemaal niets uit, staat toch los van de hele situatie verder. Of was een coffeeshop soms wel goed geweest omdat dat zo mooi binnen onze heerlijke Nederlandse cultuur past![]()
?
Nou precies!!! Ik vind het zo walgelijk dat men meteen weer zo moet reageren.. kijk toch is verder dan je neus lang is. Ik kan me daar echt mateloos aan irriteren.

WildWings schreef:Oooh mijn god, een paar smerige racisten reageren hier ook direct weer hoor. Joehoe jongens, dit staat toch los van cultuur of geloof, de gemeente zit hier fout. Of er nou een hindoetempel of een kerk of een molen of een tulpenveld was gekomen. Maakt helemaal niets uit, staat toch los van de hele situatie verder. Of was een coffeeshop soms wel goed geweest omdat dat zo mooi binnen onze heerlijke Nederlandse cultuur past![]()
?
eilleen333 schreef:Wij hebben onze wei moeten inleveren omdat ze de begraafplaats uit gingen breiden. Daar heb ik ook wel problemen mee gehad. Er liggen daar graven groen van de aanslag... En dan moeten de mensen die nog leven hun lol opgeven voor nog meer graven die niemand ooit bezoekt. Zonde van de ruimte.
hihihihi pidoro schreef:Waarom moeten er overal hindoe tempels komen in Nederland ?
De mensen moeten zich aanpassen aan onze cultuur.
Als wij naar hun land gaan wordt er ook geen kerk gebouwd, nee dan krijg je de kogel of je wordt eruit gezet.
Ik wil niet racistisch zijn ook deze mensen hebben recht op leven maar aanpassen moeten ze zich wel en juist dat doen ze niet.
StableDoor schreef:pidoro schreef:Waarom moeten er overal hindoe tempels komen in Nederland ?
Als wij naar hun land gaan wordt er ook geen kerk gebouwd, nee dan krijg je de kogel of je wordt eruit gezet.
Ik wil niet racistisch zijn ook deze mensen hebben recht op leven maar aanpassen moeten ze zich wel en juist dat doen ze niet.
Sorry, maar een Hindu is geen ras, maar een geloof. Er zijn ook gewoon autochtone Nederlanders Hindu.
Ik begrijp de gemeente en de paardeneigenaren. Het is natuurlijk niet makkelijk om ineens een andere plek te vinden voor je paard, maar het gebouw zal in het bestemmingsplan ook niet als stal aangegeven zijn. Bovendien vraag ik me af waarom er überhaupt paarden staan daar, geen weilanden...
Ninx schreef:pidoro schreef:Waarom moeten er overal hindoe tempels komen in Nederland ?
Exact alles wat je zegt snijdt geen hout.... maar ook dat is wel knap op een of andere manier.
Maar alsnog mag de gemeente gewoon het land verkopen, dat is hun goed recht. Het is immers hun land. Zij huren het alleen. Het was alleen schappelijker van de gemeente geweest als ze eerder hadden aangegeven dat ze het land wilden verkopen. Aan de andere kant, het is nu januari... April. Ze hebben nog wel even tijd om een andere plek te vinden. Ninx schreef:eilleen333 schreef:Wij hebben onze wei moeten inleveren omdat ze de begraafplaats uit gingen breiden. Daar heb ik ook wel problemen mee gehad. Er liggen daar graven groen van de aanslag... En dan moeten de mensen die nog leven hun lol opgeven voor nog meer graven die niemand ooit bezoekt. Zonde van de ruimte.
Die doden ook altijd. Best prima dat ze dood zijn hoor, en wat mij betreft hebben ze ook alle recht op dood zijn.
Maarre, stel dat wij naar de hemel gaan... dan gaan wij daar toch ook niet allemaal rijbakken bouwen?
Die doden willen hier begraven worden, prima... maar pas je dan wel een beetje aan.hihihihi

(Zie 1ste blz)