Ongehoorzaam paard meest bekeken fragment 'TV Draait Door'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:24

het verhaal van de speaker is ook hilarisch: het gaat over veiligheid bladiebla _O- en je ziet dat paard denken: wtf veiligheid....

toevallig had ik het van de week met een collega hierover, hij is reservist en was erbij toen het gebeurde

Japeloup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:26

Toen hij net op de manege was had hij zeker dit soort grappen. Hij heet niet voor niets Leopard. En dat hij er net was was hij zeker niet geschikt voor Prinsjesdag.
Maar hoop dat de ruiter er verder niets aan over heeft gehouden.
Hij heeft ook zeker vele beginnende ruiters op zijn rug gehad. En zelfs als voltige paard is hij uitgeprobeerd, maar omdat hij te sterk was lukte dat niet.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:28

Liesje1611 schreef:
Toen hij verdween in de struiken kon je me opvegen _O-

Anders mij wel _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:34

Hahaha ik had het filmpje al gezien en ook nu proeste ik het weer uit! Hoe die ruiter ook zo super elegant blijft zitten van "niks aan de hand, hoort er allemaal bij". En dan dat paard met een blik van "toedeloeeee, ik heb hier geen zin meer in dusse... byeee byeeee" echt hilarisch!! :-P

Wel erg sneu voor de ruiter dat hij er minder goed vanaf is gekomen met wonden in zijn gezicht. Aan de andere kant mag hij nog van geluk spreken dat dat het enige was, had heel anders kunnen aflopen met dat scherpe zwaard ( of hoe noem je dat? )

BlueStar

Re: Ongehoorzaam paard meest bekeken fragment 'TV Draait Door'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:46

Willen jullie voortaan even waarschuwen :P Ik mocht dus koffie van beeldscherm, toetsenbord en bureau afhalen ik nam net een slok toen het paard de bosjes inging.
Gelukkig paardje oke, en ik hoop de ruiter ook.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:21

Share schreef:
Hahaha ik had het filmpje al gezien en ook nu proeste ik het weer uit! Hoe die ruiter ook zo super elegant blijft zitten van "niks aan de hand, hoort er allemaal bij". En dan dat paard met een blik van "toedeloeeee, ik heb hier geen zin meer in dusse... byeee byeeee" echt hilarisch!! :-P

Wel erg sneu voor de ruiter dat hij er minder goed vanaf is gekomen met wonden in zijn gezicht. Aan de andere kant mag hij nog van geluk spreken dat dat het enige was, had heel anders kunnen aflopen met dat scherpe zwaard ( of hoe noem je dat? )

Sabel :D

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:41

lachen, gelukkig niet ernstig afgelopen, dus lachen mag.
Het lijkt mij zo op het 1e gezicht niet echt een hele kundig ruiter....

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 16:05

:') HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

En bluestar, jouw reactie is ook geniaal :9k :=

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 16:57

Paard kan meedoen aan een spionnen film, is ie heeeel geschikt voor :')

Had filmpje al eerder gezien :')

Gelukkig beide overleefd, kon nog erger aflopen dan nu... Al geeft het wel hilarische beelden op :=

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:10

Ik had die sabel laten vallen na of tijdens die bokken denk ik :')

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:15

Ik had hem al gezien maar hij blijft leuk!

Ik heb ook zo'n clown maar dan in shetlander uitvoering. Mevrouw is straks 23 (we wandelen en fietsen veel omdat ze en goed moet eten en niet te dik mag worden vanwege dr hoefbevangen) Ze is altijd heel braaf maar zo nu en dan ziet ze ze vliegen. 4 benen de lucht in. Of heel bekend haha hoofd tussen de voor benen en jumpen maar! En ook gewoon altijd als we een groep mensen tegen komen. Als er niemand te zien is is het niet vooruit te branden hahaha.

Maar goed dat onze routes niet van die struiken hebben anders lagen we er ook in haha.

Leuke reactie's geven jullie ook, ben ik net weer een beetje bij gekomen en dan lees ik weer die reactie's haha kun je me weer opvegen.

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:16

Lisa_H schreef:
Ik had die sabel laten vallen na of tijdens die bokken denk ik :')

Ik denk niet dat je op zo'n moment aan je sabel denkt.
Ik zou alleen maar denken Jaaaa hoor! perfect moment hahah 'doe rustig ontspan nee niet nu BOEFJE!
En ik ken mezelf..... ik zou de slappe lach krijgen. Ook niet zo netjes op zulke momenten haha

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:19

Té grappig! _/-\o_
Zelfs mijn moeder (die bang is voor alles wat maar met bokkende/steigerende paarden te maken heeft) moest heel hard lachen!

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:19

O mijn god, heb da voor :+ is hij door de knieën gegaan? Lijkt mij zo diep ineens in de struiken 8-)

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:21

Veeg mij maar op! _O-
Mn moeder lag ook echt dubbel van het lachen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:21

Haha ik vindt hem ook erg grappig! maar de ruiter had ook nog wel wat rijlessen mogen hebben hoor...tis duidelijk dat ie totaal niet weet wat ie doet.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:27

Maar het paard slaat niet op hol, hij gallopeert gewoon rustig de bosjes in, ook die bokken die hij gaf, was niet echt rodeo naar mijn mening. Ik vind echt wel knap dat die kerel bleef zitten, zeker als je ook nog zo'n zwaard vast hebt, maar peerd leek bijna op zijn gemakkie te vertrekken.

Ik moest wel echt lachen toen hij de bosjes in ging...

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:30

Elisa2 schreef:
Haha ik vindt hem ook erg grappig! maar de ruiter had ook nog wel wat rijlessen mogen hebben hoor...tis duidelijk dat ie totaal niet weet wat ie doet.

Hoezo beste stuurlui staan aan wal? :+

Vind het knap dat hij is blijven zitten, waren wel nette bokjes, maar toch, met een sabel in je hand en met één hand vast alles uit moeten zitten, vind ik toch wel knap

Japeloup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:35

Knakker schreef:
Het lijkt mij zo op het 1e gezicht niet echt een hele kundig ruiter....

Mag ik vragen waar je dat op baseert?
Ga zelf eens met een sabel te paard en probeer eens netjes controle te hebben over tempo en richting.
Ik ken de ruiter en echt wel dat hij een flink stukje kan sturen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:44

Omdat ie doorzit op een paard met een weggedrukte rug en op het moment dat het paard er vandoor gaat het dier vast blijft houden aan de voorkant ipv of een ophouding te maken,of links/rechts om te sturen.Ook "vergeet" ie been te geven als het paard achterwaarts gaat...

Maar uiteraard zal het bemoeilijkt zijn allemaal door de spullen..ik hoop inieder geval dat de ruiter er niet teveel aan overgehouden heeft?

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:49

Lichtrijden met zo`n kletterende bende aan je broek lijkt mij ook niet ideaal. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:51

Elisa2 schreef:
Omdat ie doorzit op een paard met een weggedrukte rug en op het moment dat het paard er vandoor gaat het dier vast blijft houden aan de voorkant ipv of een ophouding te maken,of links/rechts om te sturen.Ook "vergeet" ie been te geven als het paard achterwaarts gaat...

Maar uiteraard zal het bemoeilijkt zijn allemaal door de spullen..ik hoop inieder geval dat de ruiter er niet teveel aan overgehouden heeft?

wat moest ie doen, teugel geven en "ju paard" roepen terwijl hij met zijn sabel zwaaide?
Of nog mooier "Chaaaaarrrggggeee!!!!" gillen en hopen dat de rest het begreep en mee de bosjes in zou duiken?
hij heeft maar één hand. Dan heb je niet veel keuze.

Als die van mij wat achteruit gaat daag ik hem ook niet verder uit door been te geven. Als hij voelt dat ie echt van plan is iets te gaan doen dat niet hoort grijpt ie wel in. Maar dat eerste pasje zou ik ook eerder genegeerd hebben.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 20-12-13 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:51

Nou ehhh als zo'n paard gaat, dan gaat 'ie hoor Elisa. Denk dat niemand dat beest tegen had kunnen houden.

Vind het geniaal hoe de beste meneer die sabel nog netjes in de hand houdt, die had ik wel gelijk weg gedonderd denk ik :+ Geniaal filmpje!!

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:56

Ayasha schreef:
wat moest ie doen, teugel geven en "ju paard" roepen terwijl hij met zijn sabel zwaaide?
Of nog mooier "Chaaaaarrrggggeee!!!!" gillen en hopen dat de rest het begreep en mee de bosjes in zou duiken?
hij heeft maar één hand. Dan heb je niet veel keuze.

Als die van mij wat achteruit gaat daag ik hem ook niet verder uit door been te geven. Als hij voelt dat ie echt van plan is iets te gaan doen dat niet hoort grijpt ie wel in. Maar dat eerste pasje zou ik ook eerder genegeerd hebben.

Raap me op _O-

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 17:56

Elisa2 schreef:

Dat is het eerste wat bij me op kwam..
Een les-leerling en een stugge bok..
Dat pakje dat hij aan heeft is dat de vertegenwoordiging van Koninklijk ........ :+ ;(