en je ziet dat paard denken: wtf veiligheid....toevallig had ik het van de week met een collega hierover, hij is reservist en was erbij toen het gebeurde
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik mocht dus koffie van beeldscherm, toetsenbord en bureau afhalen ik nam net een slok toen het paard de bosjes inging.Share schreef:Hahaha ik had het filmpje al gezien en ook nu proeste ik het weer uit! Hoe die ruiter ook zo super elegant blijft zitten van "niks aan de hand, hoort er allemaal bij". En dan dat paard met een blik van "toedeloeeee, ik heb hier geen zin meer in dusse... byeee byeeee" echt hilarisch!! :-P
Wel erg sneu voor de ruiter dat hij er minder goed vanaf is gekomen met wonden in zijn gezicht. Aan de andere kant mag hij nog van geluk spreken dat dat het enige was, had heel anders kunnen aflopen met dat scherpe zwaard ( of hoe noem je dat? )
Lisa_H schreef:Ik had die sabel laten vallen na of tijdens die bokken denk ik
Elisa2 schreef:Haha ik vindt hem ook erg grappig! maar de ruiter had ook nog wel wat rijlessen mogen hebben hoor...tis duidelijk dat ie totaal niet weet wat ie doet.
Elisa2 schreef:Omdat ie doorzit op een paard met een weggedrukte rug en op het moment dat het paard er vandoor gaat het dier vast blijft houden aan de voorkant ipv of een ophouding te maken,of links/rechts om te sturen.Ook "vergeet" ie been te geven als het paard achterwaarts gaat...
Maar uiteraard zal het bemoeilijkt zijn allemaal door de spullen..ik hoop inieder geval dat de ruiter er niet teveel aan overgehouden heeft?
Ayasha schreef:wat moest ie doen, teugel geven en "ju paard" roepen terwijl hij met zijn sabel zwaaide?
Of nog mooier "Chaaaaarrrggggeee!!!!" gillen en hopen dat de rest het begreep en mee de bosjes in zou duiken?
hij heeft maar één hand. Dan heb je niet veel keuze.
Als die van mij wat achteruit gaat daag ik hem ook niet verder uit door been te geven. Als hij voelt dat ie echt van plan is iets te gaan doen dat niet hoort grijpt ie wel in. Maar dat eerste pasje zou ik ook eerder genegeerd hebben.
Elisa2 schreef:Haha ik vindt hem ook erg grappig! maar de ruiter had ook nog wel wat rijlessen mogen hebben hoor...tis duidelijk dat ie totaal niet weet wat ie doet.