Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sily schreef:Ik vondt er eigenlijk vrij weinig echt snugger overkomen![]()
Maar heb dan helaas door te lang blijven hangen op stal alleen het laatste stuk gezien.....
Ik laat me er verder maar niet over uit, wel vindt ik dat die mensen wistten hoe dat paard gereden werd, beetje banketstaaflig om daar achteraf over te gaan zeuren, als dat paard gezond was gebleven waren ze waarschijnlijk vol lof over die manier van rijden geweest.
Maar ach...reageer ook alleen maar omdat ik op de hoogte wil blijven
germie schreef:Voor die 4 ton had ik voor 380 euro een huis gekocht met grond en een bak en 10.000 euro voor een trailer en een andere auto en dan blijft er nog 10.000 over voor een leuk paard
Ik wil ook zo'n opa
Wie schuldig is, geen idee, je moet het verhaal van beide kanten horen.
tinkernikky schreef:Nou geloof ik toch niet dat ankie een paard op stal heeft staan die hun niet van binnen en buiten kennen volgens mij hebbenze toch zeker zelf wel het paard gekeurd op precies te weten wat ze verkopen?
(vooral omdat ze zo'n hoge prijs vragen) dan weten ze toch waarvoor ze het vragen.
maar idd van nieuwe eigenaar beetje dom in blind vertrouwen omdat sjef en ankie naam hebben te denken een op en top paard te kopen.
ook ankie en sjef zijn nog steeds geen veearts.
Maar als ik zoveel geld uit zou geven voor een levend wezen zou ik idd ok eerst laten keuren en alles willen weten over de gezondheids status van het paard. al vorens je het koopt
overgens al kost een paard 300 euro dan nog!
want goedkoop kan duur zijn als het paard lange medische hulp nodig heeft. Door een afwijking of ziekte.
zoals hoefkatrol - zomer exceem enz enz....
Dan is de aanschaf wel goed koop maar het onderhouden niet!
Nou wel zielug voor dat paard hoor..
ben benieuwd of ze eigenlijk wel na gaan waaraan het paard nu precies is bezweken.... het kan gewoon een hartsil stand hebben gekregen en dat kan je met de beste en duurste keuringen niet voorkomen.
nasheeta schreef:ben geen civielrechtelijk expert maar als koper wel betaald heeft maar de zaak is niet feitelijk geleverd (afgeleverd) heeft de juridische levering niet plaatsgevonden, is er geen koopovereenkomst tot stand gekomen en moet verkoper het al wel betaalde geld teruggeven.
roxie schreef:naiade, mag ik weten welke paarden?? bij mijn weten is alleen cocktail overleden aan een hartstilstand.
cocktail had al veel langer last van hartproblemen. denk niet dat anky middelen zal gebruiken om hartproblemen bij haar paarden te stimuleren.
en jij zegt dat ze alleen maar dure paarden kopen: onzin, prisco kwam van de paardenmarkt uit zuidlaren, de prijs wil dus ook niet altijd alles zeggen.
ken zelf zeer goede paarden waarvan ik weet dat daar echt niet zulke bedragen vor betaald zijn, het is dus echt niet altijd zo dat duurkoop goedkoop is