het blijven bengeltjes, en gezien de 'kwaliteit' van het hekwerk, zal mevrouw wel even op wandelingetje door de buurt zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snorkel1986 schreef:tja honden die niks horen hebben wij hier ook wel eens last van
2 schapen (die aan de kerring staan dus met ketting over ons erf liepen) langs de kennels waar onze 3 honden slapen onder onze (mijn vriend en ik zijn slaapkamerraam en mijn schoon ouders hun slaapkamerraam door) geen hond heeft geblaft oid en wij niks gehoord toch waren de schapen langs gelopen met de kettingen er nog aan ( ze hadden ze los getrokken wat mogelijk was door de natte grond op dat momend) normaal horen de honden alles en slaan ze al aan op vreemde katten egels en dergelijk achter het huis
Tigra_ schreef:snorkel1986 schreef:tja honden die niks horen hebben wij hier ook wel eens last van
2 schapen (die aan de kerring staan dus met ketting over ons erf liepen) langs de kennels waar onze 3 honden slapen onder onze (mijn vriend en ik zijn slaapkamerraam en mijn schoon ouders hun slaapkamerraam door) geen hond heeft geblaft oid en wij niks gehoord toch waren de schapen langs gelopen met de kettingen er nog aan ( ze hadden ze los getrokken wat mogelijk was door de natte grond op dat momend) normaal horen de honden alles en slaan ze al aan op vreemde katten egels en dergelijk achter het huis
Dat kan inderdaad maar dan kun je onmogelijk zeggen dat ze veel lawaai hebben gemaakt anders was het de honden wel opgevallen. Tenzij het allemaal doven honden geweest zijn. Maar dan nog weet je niet dat ze veel lawaai gemaakt hebben.
marleen_usar schreef:Er staat we willen pony pony terug het is onze beste vriend, maar wegens plaats gebrek moet hij weg.
Sammie schreef:Enkele dagen voordien had ik op Facebook een bericht geplaatst omdat we een nieuwe thuis zoeken voor ons paard. Wij vangen het dier sinds kort tijdelijk op, maar hier heeft hij veel te weinig plaats.