Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gelukkig zeg juliedo24 schreef:ze had inderdaad een hersenschudding. over dat ze dood zou zijn is niet waar, ik heb heeeeeel kort contact gehad en volgens mij gaat het goedgelukkig zeg
Delphi schreef:juliedo24 schreef:ze had inderdaad een hersenschudding. over dat ze dood zou zijn is niet waar, ik heb heeeeeel kort contact gehad en volgens mij gaat het goedgelukkig zeg
Jij hebt dus persoonlijk contact gehad met haar en/of haar moeder/vader? Want dan is dit wel erg mooi nieuws! Een hersenschudding is vervelend en daar zul je rust mee moeten houden, maar dan komt ze er al met al heel erg goed vanaf dus.
banditlove schreef:er gebeuren wel de laatste tijd veel 'val' ongelukken met ernstige gevolgen. Komt nu bijna elke dag wel zoiets op bokt in de nieuws pagina?
Wel veel sterkte!
chevax schreef:Als het meisje het vervelend vindt, is het misschien ook maar beter dat haar vriendinnen hier geen updates plaatsen of nieuws over haar verwondingen. In ieder geval heel fijn dat het allemaal met een sisser af lijkt te lopen!

chevax schreef:Als het meisje het vervelend vindt, is het misschien ook maar beter dat haar vriendinnen hier geen updates plaatsen of nieuws over haar verwondingen. In ieder geval heel fijn dat het allemaal met een sisser af lijkt te lopen!
Mjetterd schreef:chevax schreef:Als het meisje het vervelend vindt, is het misschien ook maar beter dat haar vriendinnen hier geen updates plaatsen of nieuws over haar verwondingen. In ieder geval heel fijn dat het allemaal met een sisser af lijkt te lopen!
Hier plaatsen over hoe het met haar gaat lijkt mij minder vervelend voor haar dan dat iedereen denkt dat ze misschien overleden is.
Gelukkig gaat het goed met haar
)