Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ewona schreef:Bah ja, ik zag het vanmorgen ook in de krant.
Het gekke is dat men net die stal heeft uitgekozen.
Vermits de mevrouw in kwestie zich heeft ingezet voor de paardenwacht.
Ze heeft toen in de krant ook haar mening gezegd over wat ze zou doen, moest ze de paardenbeul betrappen. Nl : ze zou hem vastbinden aan een paal in de weide en dan een berichtje op facebook plaatsen, zodat iedereen hem nog eens kon komen "opzoeken".
Vermoedelijk is dat de dader/daders in het verkeerde keelgat geschoten en hebben ze haar bewust opgespoord om dit te lappen.
Hopelijk vatten ze die persoon/personen heel snel, want het komt dichter en dichterbij.
Woogy schreef:bij mij is er een twijfel.
Aan de ene kant lijkt het heel logisch dat dit mishandeling is maar: waarom zou de beul de staldeur weer dicht doen dat dit dier pas om 10 uur werd gevonden?
Hij heeft binten langs z'n plafond lopen, kan het zijn dat hij de lucht in is gegaan en zichzelf een ongeluk is geklapt op de binten?
Denk ook dat het beter is voor bokkers die in de omgeving wonen...dat niet te vertellen op bokt en wellicht uit hun profiel halen...
Ewona schreef:Bah ja, ik zag het vanmorgen ook in de krant.
Het gekke is dat men net die stal heeft uitgekozen.
Vermits de mevrouw in kwestie zich heeft ingezet voor de paardenwacht.
Ze heeft toen in de krant ook haar mening gezegd over wat ze zou doen, moest ze de paardenbeul betrappen. Nl : ze zou hem vastbinden aan een paal in de weide en dan een berichtje op facebook plaatsen, zodat iedereen hem nog eens kon komen "opzoeken".
Vermoedelijk is dat de dader/daders in het verkeerde keelgat geschoten en hebben ze haar bewust opgespoord om dit te lappen.
Hopelijk vatten ze die persoon/personen heel snel, want het komt dichter en dichterbij.
novito schreef:SETEFURII schreef:Je zou bijna denken dat het een wraak actie is aangezien zij wél in de krant wou staan voor de opgerichte wacht. Arm peerd.
daar zat ik ook aan te denken, aan een soort wraakactie...
novito schreef:SETEFURII schreef:Je zou bijna denken dat het een wraak actie is aangezien zij wél in de krant wou staan voor de opgerichte wacht. Arm peerd.
daar zat ik ook aan te denken, aan een soort wraakactie...