Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laat me niet lachen. 
) waren ze uiteindelijk ook van 25 naar 8 leerlingen gegaan in meerdere klassen, waardoor die samengevoegd zijn. Op iedere opleiding heb je uitval, op iedere opleiding heb je mensen die het rooskleuriger inzien. Misschien doet betere voorlichting en inderdaad strengere eisen ook wel wat goeds voor de school. Zo zijn er geloof ik ook MBO opleidingen waar je een havo overgangsbewijs naar klas 5 ipv klas 4 moet hebben of een bepaald VMBO diploma met bepaalde vakken, anders kom je er gewoon niet in.
Dus iemand in dit topic riep wel, de schuld niet op een ander schuiven, maar gebeurd dat niet nu ook door alles op de 'pennymeisjes' af te schuiven?
Met heel Deurne had ik toch niks
moonforever schreef:IndianLady schreef:Ik hoop alleen wel dat HE door blijft gaan
Mee eens...
ik ben nooit aan genomen omdat me pony TE klein was!
Altijd jammer gevonden.
heb voor me paard gekozen inplaats opleiding dus daar Ben ik enorm blij mee!! Als zo lees nu..
eilleen333 schreef:Ik zie hier dingen staan als "bedankt pennymeisjes".. Daar ben ik het niet mee eens. De school had zelf ook strengere toegangseisen kunnen hanteren.
Citaat:Voorheen was het een particuliere school en mochten ze wel toelatingseisen formuleren. Nu niet meer en krijgen ze geld van de overheid en mogen ze enkel een advies uitbrengen.
Gem schreef:Maria Meulendijks van de gelijknamige manege in Heeze beaamt dit: "We krijgen vanuit Deurne stagiaires die slechter rijden dan de gemiddelde manegeleerling. Sommigen zijn zelfs bang voor paarden."
Pennymeisjes worden ze genoemd, de leerlingen die denken dat de paardensportopleiding iets voor hen kan zijn omdat ze van paarden houden en denken dat werken met paarden wel iets voor hen kan zijn.
"Ze hebben het idee dat ze dan met paarden mogen knuffelen, maar werken met paarden is zwaar werk en het betekent ook stallen uitmesten en schoonmaken," zegt Maria Meulendijks.