Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanssen schreef:Ik had aan de ene kant eigenlijk verwacht dat het een keer zou gaan gebeuren. Aangezien de verhalen die ik erover hoor. Ik vind het alleen jammer dat het gelijk platgegooid word. Ik denk dat er genoeg animo voor is om over te kopen. Ik vind het.ook jammer dat de theorie op deze school alles heeft overgenomen. Deurne is niet meer wat het was en dat vind ik jammer. Jammer dat Deurne het niet meer kan opbrengen. Ik heb namelijk ook goede dingen gehoord. en ik wou er zelf uiteindelijk.ook aan gaan beginnen. Maar nu moet ik verder gaan zoeken. Gelukkog kunnen de studenten wat er nu zitten hun opleiding afmaken.
Heel erg jammer. Maarja niks aan te doen! Ik hoop dat het word overgekocht. Ik meende trouwens ook dat helicon nog op meerede plaatsen gevestigd zat. Misschien kunnen die t overnemen?
little_king schreef:Dit viel te verwachten, het verbaasd me eerder dat het nu pas is en ze het nog zo lang hebben weten te redden.
Jammer, maar het niveau was al jaren om te janken, de opleiding die het ooit was was het al lang niet meer.
Daarnaast gebruikte ze de accommodatie te weinig voor andere evenementen die hun ondergang misschien hadden kunnen voorkomen.
Casarell schreef:Tomorrow schreef:Jeetje wat zonde!En indd zoals hierboven al gezegd was Deurne dé paarden opleiding/school van Nederland.
Vroeger wel ja.. als je Deurne had gedaan, had je status en aanzien..![]()
Tegenwoordig beginnen ze nog net niet te lachen als ze zegt dat je Deurne hebt gedaan..
De fusie van bijna 20 jaar geleden had nooit moeten plaats vinden
Bizzybijtje schreef:little_king schreef:Dit viel te verwachten, het verbaasd me eerder dat het nu pas is en ze het nog zo lang hebben weten te redden.
Jammer, maar het niveau was al jaren om te janken, de opleiding die het ooit was was het al lang niet meer.
Daarnaast gebruikte ze de accommodatie te weinig voor andere evenementen die hun ondergang misschien hadden kunnen voorkomen.
Nou er waren toch behoorlijk wat evenementen hoor!
little_king schreef:Bizzybijtje schreef:
Nou er waren toch behoorlijk wat evenementen hoor!
Behoorlijk wat?
Andere stallen in de omgeving hebben bijna wekelijks wat om de kop boven water te houden, hoe vaak per jaar had het centrum wat?
Suzanne F. schreef:Welke fusie?
Ik heb 14 jaar geleden op Deurne gezeten, van 1999 - 2001.
Edit: Volgens mij ligt Horses eruit nu.Ik denk aan een teveel aan bezoekers.
little_king schreef:Suzanne F. schreef:Welke fusie?
Ik weet niet of je het fusie moet noemen, maar toen het van particulier naar gewone school ging.
Precieze jaar weet ik niet.
Toen is het dus een pret studie geworden en elk jaar kelderde het niveau.
Zoals gezegd, er werd nog net niet gelachen als men bij een stal aanklopte.
pniekepnak schreef:Suzanne F. schreef:Welke fusie?
Edit: Volgens mij ligt Horses eruit nu.Ik denk aan een teveel aan bezoekers.
Oh echt? Zat je in het eerste of het tweede semester op school?