Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier in België vind ik toch al minder roze en bling bling dan in Nederland. Cowgirl schreef:Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen. Ook zit er tegenwoordig overal een blingetje op.
Snap heel goed dat jongens dat niet leuk vinden.
; Toch iedereen die me kent weet dat ik niet kan zwijgen over paarden
troi schreef:Paardrijden is toch niet alleen maar engels?? Western is er ook nog, daar speelt dit probleem totaal niet! Stoer zat, niet toevallig zie je daar ook veel meer mannen.
ceasario schreef:Dressuur voor mannen en ballet hebben voor het over grote deel van de bevolking de zelfde "stoerheid".

Bovenkleding, jassen van "paardenmerken" was niet verkrijgbaar.Percy schreef:Het komt door de vraag. Meisjes en vrouwen houden van setjes, mooie kleding met logo's etc. Mannen, jongens hebben daar vaak veel minder interesse voor.
). Waar een wil is is een weg!
Vjestagirl schreef:Percy schreef:Het komt door de vraag. Meisjes en vrouwen houden van setjes, mooie kleding met logo's etc. Mannen, jongens hebben daar vaak veel minder interesse voor.
Generalisatie van hier tot tokio! Er zijn ook zát vrouwen die niets geven om setjes of mooie kleding met logo's (als ik iets dom vind is je blauw betalen om met reclame voor een merk rond te lopen). En ik heb ook genoeg mannen gesproken die het wel belangrijk vinden dat het allemaal bij elkaar past en niet vloekt etc.
s0173957 schreef:Tja, setjes... zolang de kleuren niet vloeken toch niks mis mee? Maar hou het aub sober, al dat fluo gedoe is gewoon te gek voor woorden...
Ik heb ook bordeaux bandages die ik alleen op training gebruik, met een bordeaux onderlegger (dekje)...
Maar ik heb zelfs vroeger nooit problemen gehad met kleren vinden, en als man nu ook niet...
En bulck, als je niet de juiste maten vindt, dan ga je niet naar de juiste winkels. Ik ben zelf 1m90, boom van een vent (genre denneboom), heb altijd lengtematen nodig dus, en altijd zijn die er in mijn maat, zowel grijs (wat ik altijd koop) of wit...
Qua bovenkledij heb ik trouwens niks van paardenmerken, heb andere kledij genoeg...
Percy schreef:Ik reed rustig met blauwe bandages, een beige rijbroek en een bruine onderlegger![]()
Western spreekt sommige mannetjes inderdaad wel aan en die beginnen op een westernmanege met rijden maar wat ze daarna doen, geen idee.
s0173957 schreef:Tja, setjes... zolang de kleuren niet vloeken toch niks mis mee? Maar hou het aub sober, al dat fluo gedoe is gewoon te gek voor woorden...
Ik heb ook bordeaux bandages die ik alleen op training gebruik, met een bordeaux onderlegger (dekje)...
Maar ik heb zelfs vroeger nooit problemen gehad met kleren vinden, en als man nu ook niet...
En bulck, als je niet de juiste maten vindt, dan ga je niet naar de juiste winkels. Ik ben zelf 1m90, boom van een vent (genre denneboom), heb altijd lengtematen nodig dus, en altijd zijn die er in mijn maat, zowel grijs (wat ik altijd koop) of wit...
Qua bovenkledij heb ik trouwens niks van paardenmerken, heb andere kledij genoeg...
) bleek op een gegeven moment dat lengtemodel damesrijbroeken qua pasvorm meer geschikt voor mij waren dan de echte herenrijbroeken, maar ook die zijn prima te vinden in kleuren, waarmee je als man niet voor gek loopt/rijdt. So what, dat de sluiting andersom zit, lekker boeiend.