Het zijn ook geen verse knipjes, maar ik vind het er wel erg veel om gewoon ongelukjes te zijn eigenlijk... of ze moeten ooretende monsters daar hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Foto 3 voorste paard mist de puntjes, paard linksachter heeft een inkeping, die daarachter mist puntjes, foto 7, foto 8 meerdere paarden, en op de rest van de foto's staan er nog wel meer...
Fiffill schreef:Oh sorry ik bedoelde foto 4 ipv 3! Waar die vent op zit. Maar dan zie jij toch wat anders dan ik, dit ziet er precies zo uit als de paarden met geknipte oren die ik heb gezien. Foto 12 bijv.
Fiffill schreef:Ik blijf erbij dat ik het geknipt vind lijken. Zo ook die zwarte rechtsonder op foto 8.
Fiffill schreef:Paniekzaaierij? Ik geef alleen een mogelijke verklaring voor de missende oorpuntjes. Ik zeg nergens dat het zo is, alleen dat dit een reden zou kunnen zijn. Ook zeg ik nergens wat ik er van vind. Toch knap dat jij daar blijkbaar een hoop bij kunt verzinnen...
Zoolgangster schreef:... (er zijn landen waarbij ze gesteriliseerde katten zo merken)
.
JoSav schreef:Idem. Het ontgaat mij ook waarom hier nu aandacht aan besteed wordt.Verder begrijp ik niet waarom er in oktober op de voorpagina aandacht besteed wordt aan een evenement dat begin juli plaatsvindt (andere rapas worden gedurende de periode juni-augustus ook elders in Galicië georganiseerd). Wat is de aanleiding voor dit artikel? Dat kan ik nl. niet uit de tekst halen. Is Wikipedia de aanleiding? Graag tekst en uitleg, want het ontgaat mij volledig.