VanHuisUit schreef:Arm dier....
en wat er werd gezegd over mooie spullen enz met de mooiste spullen wil nog niet zeggen dat je geen dierenbeul bent.
Arme beest zo achterlaten om dood te gaan bah misselijkmakend.
Dat zegt toch ook niemand?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VanHuisUit schreef:Arm dier....
en wat er werd gezegd over mooie spullen enz met de mooiste spullen wil nog niet zeggen dat je geen dierenbeul bent.
Arme beest zo achterlaten om dood te gaan bah misselijkmakend.
Lusitano schreef:Dit, de beelden van Appleby met (bijna) verdrinkende paarden, een filmpje van een oude pony die met een verzwaarde kar een meer in wordt gestuurd om te verdrinken.....
ze staan er wat mij betreft niet echt positief op....respectloos, grof en volgens mij past dit helemaal niet binnen de overtuigingen van de gemeenschap zoals die zouden moeten worden aangehangen...
bah
, dat beest zit daar gewoon te leiden van zijn pijn
te triest voor woorden Sodera schreef:ThinkAgain schreef:Ik woon hier al anderhalf jaar en heb 1 iemand langs de weg zien rijden met paard en wagen, dit was gewoon een landweggetje en het was gewoon recreatief rijden zoals 't in Nederland ook gebeurt. Heb nog nooit mensen hier zien racen op straat, maar weet wel dat het gebeurt. Maar 't zijn ook wel rare figuren hoor, die zigeuners. Willen behandeld worden als normale mensen, maar zich gedragen als normale mensen... dacht t niet.
Ik idd ook nog nooit, 1x in het dorp verderop maar ook dat was gewoon een normaal drafje.
Dikgedrukte kan ik het alleen maar heel erg mee eens zijn...