Ierland: Stervend paard achtergelaten op straat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:45

VanHuisUit schreef:
Arm dier....

en wat er werd gezegd over mooie spullen enz met de mooiste spullen wil nog niet zeggen dat je geen dierenbeul bent.

Arme beest zo achterlaten om dood te gaan bah misselijkmakend.

Dat zegt toch ook niemand?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:15

awww arm diertje

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:29

Och jeetje, dat filmpje, dat is toch niet normaal!!! Ik schrik daar heel erg van!!!! Vreselijk!!
Het zou maar mis gaan brrrr, als je ziet wat dat voor snelheden zijn!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:35

jst_lyske schreef:
Stelletje maloten!!! :n

Heb je't tegen mij?

Ok nee, alle gekheid op een stokje, er lopen inderdaad een stelletje zieke geesten rond .. Getuigt van 0,0 respect en als je zoiets doet met een dier, geloof ik niet dat je beter omgaat met een mens..

Mariaboz1982

Re: Ierland: Stervend paard achtergelaten op straat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:38

Heel erg. Heb het filmpje gezien. Ze brengen iedereen in gevaar. Zulke gasten mag je van mij dood knuppelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:27

Ik ga het filmpje maar niet kijken. Brr, is het paard die je ziet als je het filmpje niet kijkt, het bewuste paard dan? Of is dat een dier, waarmee wordt aangetoond dat er zo geraced wordt.

Die travellers zijn een stelletje randdebielen. Ik snap prima dat het gros met de nek aangekeken wordt. Je hebt ook zo'n serie over de ierse travellers, daar wordt je van de voorfilmpjes al beroerd als paardenliefhebber.

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:33

Gadver, waar gaat de wereld heen zeg :c

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:47

xCynthiaVos schreef:
Gadver, waar gaat de wereld heen zeg :c

Lijkt me niet nodig om de hele wereld verantwoordelijk te stellen voor dit groepje asociale maffies, dat dit al sinds jaar en dag doet, dus wat dat betreft ook geen nieuws, HELAAS. :r _-:(

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:49

Stelletje achterlijke figuren... :(

En ellende gebeurd al sinds wij mensen er zijn hoor, dus doe alsjeblieft niet alsof we nu pas allemaal zo verrot zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:19

Aaawh... Wat sneu voor dat beessie!
De zigeuners moeten zelf maar van de sulky vallen en daarna voor dood in de berm gelegd worden XD

Dat racen op de weg is toch ook hartstikke slecht voor de pezen? Als je ziet met wat voor'n rotgang de benen op het asfalt kletteren.. Racen op een harde grond, nooit slim..

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:23

klootzakken

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:24

VanHuisUit schreef:
Arm dier....

en wat er werd gezegd over mooie spullen enz met de mooiste spullen wil nog niet zeggen dat je geen dierenbeul bent.

Arme beest zo achterlaten om dood te gaan bah misselijkmakend.

Goed lezen is erg moeilijk he.

Dan lees je dat ik het ook belachelijk vind van hoe ze met deze dieren omgaan.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:31

Dit, de beelden van Appleby met (bijna) verdrinkende paarden, een filmpje van een oude pony die met een verzwaarde kar een meer in wordt gestuurd om te verdrinken.....
ze staan er wat mij betreft niet echt positief op....respectloos, grof en volgens mij past dit helemaal niet binnen de overtuigingen van de gemeenschap zoals die zouden moeten worden aangehangen...
bah

Mukkietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:38

Lusitano schreef:
Dit, de beelden van Appleby met (bijna) verdrinkende paarden, een filmpje van een oude pony die met een verzwaarde kar een meer in wordt gestuurd om te verdrinken.....
ze staan er wat mij betreft niet echt positief op....respectloos, grof en volgens mij past dit helemaal niet binnen de overtuigingen van de gemeenschap zoals die zouden moeten worden aangehangen...
bah

Welke beelden? Of heb ik wat gemist :+

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:42

Walgelijk dit. Bang zijn voor een schadeclaim omdat je onverzekerd met je paard tegen een auto op geknald bent. En daarom maken dat je weg komt en het paard aan zijn lot overlaten. Vraag me echt af waar ze zo snel met die sulky zijn heen gegaan. Kennelijk hadden ze wel haast want de beschermers zitten nog om de benen van het arme dier. Die lui sporen niet..

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:58

Mega zielig. :( , dat beest zit daar gewoon te leiden van zijn pijn :n Y;( ;(

Mariaboz1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:12

Heb op youtube die filmpjes van die gasten gezien hoe ze met hun paarden om gaan. Beesten zijn het. Ze willen respect, hun traditie voort zetten. Ja vroeger gebruikte ze de paarden. Om hun woonwagen van a naar b te brengen. Maar deze mensen zouden geen paarden mogen hebben. Ze brengen met hun acties iedereen in gevaar. Als je maar iets te hard op hun erf zou rijden. Zouden ze je er af schieten. Voor bescherming van hun kinderen. Maar zulke chaos op een snel weg te creëren. Je zal er maar rijden met je kinderen achterin de auto. En zo met dieren om te gaan. Afschieten moeten ze die gasten. Zulke passen niet in de maatschappij. Vies vuil tuig is het. Kan hier zo boos en verdrietig over worden.

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 12:40

werkelijk waar gewoon ZIEK! en dan vind de zigeunermaatschappij het gek dat de meeste hen niet accepteren? :n te triest voor woorden

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 12:49

Ik snap hier niks van, pfff, waarom niet gewoon een veilige weg uitzoeken om te racen.
Vind dit echt triest

Floorlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:57

ulgh, verschrikkelijk die foto's! pff laten ze dit soort mensen alsjeblieft goed aanpakken.. stelletje idioten

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:01

Sodera schreef:
ThinkAgain schreef:
Ik woon hier al anderhalf jaar en heb 1 iemand langs de weg zien rijden met paard en wagen, dit was gewoon een landweggetje en het was gewoon recreatief rijden zoals 't in Nederland ook gebeurt. Heb nog nooit mensen hier zien racen op straat, maar weet wel dat het gebeurt. Maar 't zijn ook wel rare figuren hoor, die zigeuners. Willen behandeld worden als normale mensen, maar zich gedragen als normale mensen... dacht t niet. :n

Ik idd ook nog nooit, 1x in het dorp verderop maar ook dat was gewoon een normaal drafje.
Dikgedrukte kan ik het alleen maar heel erg mee eens zijn...

:j