Eigenaar paardenbijter opgespoord via social media

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:51

smurffie schreef:
Sorry ik had je verkeerd begrepen denk ik. Met je laatste post ben ik het volledig eens :j!

fijn, doet me goed om te weten dat niet iedereen een dier als een gebruiksartikel ziet :) af en toe word ik er weleens heel verdrietig van, dat in deze maatschappij een dier zó makkelijk ter dood veroordeeld wordt...... door voornamelijk onnadenkende mensen eigenlijk.

Er zijn er zat die een 'moeilijke' herplaatser willen, maar door het enorme aantal mensen dat niets van honden weet, maar er toch een neemt, verknalt en vervolgens dumpt, is het haast een druppel op een gloeiende plaat, en de rest van de honden is er de dupe van, maar op de een of andere manier leven de veroorzakers van al die ellende vrolijk verder....... ik vind het iets om echt woest over te worden.....

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:12

Wow, dat had die hond niet met mijn paard hoeven proberen. We zijn op een wandeling ooit door ganzen aangevallen, en sindsdien trapt hij naar alles wat beweegt en niet menselijk is. :j

kinel

Re: Eigenaar paardenbijter opgespoord via social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:34

paardje blijft zowiezo een trauma eraan overhouden. zoals die is toegetakeld. De mijne was bij vorige eigenaar in bovenlip gebeten en trapt naar iedere hond die bij haar in de buurt komt.