Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowgirl schreef:Foto respectloos? Wel eens een krant open geslagen.
Vivian__ schreef:Citaat:Walgelijk dat er geen greintje medeleven of respect is vanuit journalisten of fotografen die zulke foto's maken!
Dat is hun werk...
Citaat:Maar ik vond het ook ziek dat hier blijkbaar iemand in the heat of the moment, op zo'n cruciaal moment, even snel een foto moest maken ipv de menner te hulp te schieten.
Pijnlijk voor de menner ed. maar misschien is dit juist in voordeel voor de menner dmv. getuigen (hard bewijsmiddel?) enzo.. ikkebenhier schreef:uit goede bron weet ik dat de paarden niet op hol sloegen,
maar dat de auto uit de bocht kwam en veel te snel reed.
Hij is gewoon op het tweespan ingereden...
Het andere paard staat trouwens op de kliniek en zou er ook niet zo best aan toe zijn...
Je zou het maar meemaken.. vreselijk... 
nienke1208 schreef:Cowgirl schreef:Foto respectloos? Wel eens een krant open geslagen.
Dus omdat dit soort foto's ook in de krant staan, is het niet respectloos??
Ja, je hebt gelijk dat er soortgelijke foto's in de krant staan en ja, ik noem dat respectloos!
Fijne foto om te zien als eigenaar, alsof het beeld niet voldoende op je netvlies gegrift staat! Alsof het niet erg genoeg is dat je zo je paard verliest en hem in zo voor je hebt gehad... Walgelijk dat er geen greintje medeleven of respect is vanuit journalisten of fotografen die zulke foto's maken!