Voor de rest van de foto's zie mijn onderschrift

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Marlou91 schreef:Het was idd een topdag! Veel interessante dingen gezien en (te) veel dingen blijven plakken.
Die frederic was echt heel goed! Tijdens die kur zag je hem helemaal niks doen en toch deed het paardje alle oefeningen. Wat een paardenman zeg!
Sorry dat ik het zeg maar dat vondt ik wel een beeeeetje saai... Sorry!
Neonlight schreef:Wat baal ik dat ik er niet was en ook niet bij kan zijn dit jaar, ik was vooral benieuwd naar de dameszadel clinic. Is het voor herhaling vatbaar? En hoe reageerden jullie paarden?
StalNollie schreef:Horseydude heb je wel de gehele show gezien. de eerste 5 min met zijn vrouw vond ik ook niet echt spectaculair. dacht echt nou als die die grote show is tot hij met de zijn paarden los in de bak kwam
Gypsy schreef:Het was een zeer geslaagd dagje gisteren, leuke stands ook, ik was het niet van plan maar ben toch met een prachtig borsttuig thuisgekomen. Oeps. Rijst met een gekookt ei voor de rest van de maand.![]()
De eindshow was adembenemend, zeker een aanrader.
StalNollie schreef:Horseydude heb je wel de gehele show gezien. de eerste 5 min met zijn vrouw vond ik ook niet echt spectaculair. dacht echt nou als die die grote show is tot hij met de zijn paarden los in de bak kwam