Met deze ruime schatting (wat niet ver van het werkelijke gewicht zal zitten) kom je aan een 100, 105 kg waarvan 60 op de lendenen, 10 (of 20) minuten per dag...
Citaat:Sindsdien is de rit een ochtendritueel.
Het word dus iedere schooldag gedaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Sindsdien is de rit een ochtendritueel.
Gini schreef:Frappant, dat zelfs een blijkbaar zo nutteloos topic niet ontkomt aan de bokt-toorn.Achter iedere hoek, achter iedere struik verbergt er zich iets wat blijkbaar zo slecht is voor je paard dat je spontaan gedegradeerd wordt tot rotvolk. Ik krijg er spontaan de neiging van om tijdens volle maan mijn paard vrij te laten in de natuur terwijl ik rituele volksdansen rond een kampvuur uitvoer gevolgd door een oude indianenbezwering.
Gini schreef:Frappant, dat zelfs een blijkbaar zo nutteloos topic niet ontkomt aan de bokt-toorn.Achter iedere hoek, achter iedere struik verbergt er zich iets wat blijkbaar zo slecht is voor je paard dat je spontaan gedegradeerd wordt tot rotvolk. Ik krijg er spontaan de neiging van om tijdens volle maan mijn paard vrij te laten in de natuur terwijl ik rituele volksdansen rond een kampvuur uitvoer gevolgd door een oude indianenbezwering.
Brilletje schreef:Misschien onwetend van mij, ik schrijf dat ik het leuk luchtig nieuws vind omdat anderen het hier niet vonden horen staan en dat wordt verwijderd? Wat heb ik verkeerd gedaan? Iemand schijft wat een gezeik en dat blijft wel staan?
gabyfedde schreef:*Knip*
Er zijn zat kinderen die geen zin hebben om naar school te gaan, gelukkig zijn er ook zat ouders die wèl hun taak als opvoeder serieus nemen i.p.v. het kind te pleasen/om te kopen.