Bellatrix schreef:Scheelt dat het voor ons maar 12 minuten met de auto is vanaf het B&B
Voor mij 25 minuten vanaf logeer adres, nog wel een stukje dus.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bellatrix schreef:25 min is ook prima te doen hoor.
Maar morgen moet ik 1.5 uur rijden...rij eerst naar het B&B, dump de spullen en rij dan naar HE.
Mjetterd schreef:Bellatrix schreef:25 min is ook prima te doen hoor.
Maar morgen moet ik 1.5 uur rijden...rij eerst naar het B&B, dump de spullen en rij dan naar HE.
Ach ja, is ook wel zo.
Kun je zo vroeg als je wil terecht bij de b&b?
Ik ga morgen avond naar het bungalowpark, zodat we zaterdag ochtend direct naar HE kunnen.
Morgen dus even kleine 2 uur rijden.

_Caitlinnn schreef:Daarbij zijn er dagelijks verschillende Bokkers te zien en aan te moedigen tijdens de kennismakingsclinics. Zo zullen Bokkers Nadyche, Sjolvir, romyloverrr, Crazycactus, Blijheid, moonlight17, daiswees, Barrye en xSteffie kennismaken met Working Equitation.
Lielle, Oneiros, Miepprinz, en Suelza zullen samen met HTM rijden in dameszadel.
De TREC-kennismaking zal zijn voor apacheshadow, Melissa1996, Myca, Queelens en incredible90. Onder leiding van Delphi2 zullen zij verschillende hindernissen trotseren.
Lielle laat samen met fatal_flower Bienotje, Cupcakes_, flooredking, Stella92 zien dat het springen van vaste (cross)hindernissen goed te doen is.
Wannneer is dit![]()
Helaas vind ik dat niet terug in het programma...

Ja Jesse wel maar de show niet.. jessetjuhhh schreef:Hoe heeft iedereen het gehad!? Ik vond t erg leuk!
Als je de ring uit ging.