Vrouw krijgt 160 uur werkstraf voor vernielen auto ponydoder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 01:42

Goh en o ja er waren trouwens twee meiden die hier op bokt zitten
Nou bij betrokken , die mij ipv tot bedaren brachten , de boel juist flink hebben
Lopen opjutten, ze waren erbij dat ik van de auto de 4 banden lek wou steken, toen
Dat niet lukte waren hun ( alweer op de eerste rij ) Om terwijl ik al helemaal van het pad was ,
Mij dit plan aan te smeren !!! Ze hadden gelukkig het beste met me voor!!!
Of toch vieze oproerkraaiers!!!
BOKT MAG HET ZEGGEN !!!!!!!

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 05:49

Dus nu hebben die meiden het gedaan? Je bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden hoor!!!

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 06:02

Als de rechters nou eens normaal zouden straffen dan zou het ook niet nodig zijn om voor eigen rechter te spelen. Wie dit bij een van mijn dieren of dierbaren doet zal toch echt over zijn schouder moeten kijken hoor. En als dat tot gevolg heeft dat ik er voor gestraft wordt dan is me dat in sommige gevallen wel waard.

tante_trien

Re: Vrouw krijgt 160 uur werkstraf voor vernielen auto ponydoder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 06:23

Hulde. Ik geef deze vrouw groot gelijk.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 06:31

Ik denk dat xyvonnex de straf er graag voor overheeft. Hoop dat ie wa verzekerd was.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 06:42

xyvonnex schreef:
Over MIJN SCHREEUW , mijn stem die ik wou laten
Gelden. Voor Kruimel en Loekie !!

Ik snap je pijn helemaal, echt waar, maar wat schieten de overleden mee pony's hier mee op? En wat wilde je hier dan mee bereiken? Je krijgt ze er niet mee terug en het doet hem hoogstens een beetje pijn in zijn portemonnee, maar dat is toch nooit en te nimmer te vergelijken? Ik denk dat je alleen jezelf hier mee hebt, want een stempel krijg je er wel door (plus een strafblad). Geloof niet dat je daar nou veel mee bereikt hebt door je tot zo'n niveau te verlagen. Ik hoop dat je verder psychische hulp krijgt voor de emoties die het voorgeval hebben losgemaakt :(:)

Maar los daarvan is het natuurlijk bizar wat deze man heeft gedaan.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 07:41

180dagen waarvan 142 ook nog eens voorwaardelijk; 38 dagen in totaal en een therapietje. En dat noemt die rechter een flinke straf?
Die rechter heeft ook een steekje los zitten zeg. Is er maar even helemaal aan voorbij gegaan dat dat misbaksel die ponies heeft vermoord om zn ex te kwetsen op de ergste manier die hij kon bedenken. Behoorlijk psychopatisch naar mijn mening. Nu waren het ponies, maar wat als die vrouw kinderen had gehad? Wat had die dan gedaan? De kinderen vermoord? Want dat was dan de ergste geweest.

En dat bestraf je met 38 dagen (want die 162 resterende zit hij toch nooit uit..er even van uitgaande dat zo'n moordpartij niet weer uitgevoerd gaat worden de komende 2 jaar) |o

Tja die actie met die auto; heel begrijpelijk, maar ja niet zo slim natuurlijk om dat voor een politiebureau te doen. Logisch dat ze een straf heeft gekregen, want is nu eenmaal in strijd met de wet. Maar om eerlijk te zijn; ik had die vent ook terug gepakt als ik de kans had gekregen. En had de straf fluitend ondergaan.

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 08:54

xxCYNNxx schreef:
Tja die actie met die auto; heel begrijpelijk, maar ja niet zo slim natuurlijk om dat voor een politiebureau te doen. Logisch dat ze een straf heeft gekregen, want is nu eenmaal in strijd met de wet. Maar om eerlijk te zijn; ik had die vent ook terug gepakt als ik de kans had gekregen. En had de straf fluitend ondergaan.

Inderdaad!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:11

Ik moet echt huilen om de idioterie die door sommigen in dit topic te berde wordt gebracht. Ignotance is bliss? In dit geval pathetic.

Ken de wet voor je gaat huilen over de strafmaat. Ken de zaak van haver tot gort voor je gaat huilen over strafmaat. Lees jurisprudentie voor je gaat huilen over strafmaat. Lees je in over de impact die een straf heeft op een persoon, tevens de gevolgen voor het sociale leven, mogelijkheden tot werk met een strafblad, voor je gaat huilen over strafmaat.

En mensen die voor eigen rechter spelen goed praten... Schaam je. Schaam je heel diep.

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:15

CharleyT schreef:
Dus nu hebben die meiden het gedaan? Je bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden hoor!!!

Zeker ben ik verantwoordelijk voor mijn eigen daden, gelukkig ken ik je niet , want je lijkt me het zelfde type als die meiden !!! :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:18

xyvonnex schreef:
Hahaha bokt o bokt , ik was jullie helemaal vergeten.
Wat is het makkelijk om zoiets te beoordelen.
Iets waar je je geen voorstelling van kan maken. Bij de
Rechter viel het autobrandje nogal al zwaar ja.
Iets over je zwaarste caliber had hij over mijn daad.
160 uur waarvan 60 uur voorwaarlijk blijven er
100 dus over.
Als je nagaat dat ze voor twee uur werk 1 dag rekenen,
Zou ik dus 50 dagen moeten zitten. En als je dan weer omrekend
Wat j. L gekregen heeft 38 dagen voorarrest maal 2 is 76 uur taakstraf .
Zou je toch zeggen " iets klopt er niet jonguh"!!!!!!
Maar je mag nou eenmaal niet voor eigenrechter spelen !!!

MAAR BOKT MAAK JULLIE NIET ZO DRUK , ik zal mijn uren krachtig dragen !!!!

Jammere is alleen dat kruimel en Loekie er niet mee terug komen.

Dus waarom zo'n domme daad?

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:28

_San87_ schreef:
Ik moet echt huilen om de idioterie die door sommigen in dit topic te berde wordt gebracht. Ignotance is bliss? In dit geval pathetic.

Ken de wet voor je gaat huilen over de strafmaat. Ken de zaak van haver tot gort voor je gaat huilen over strafmaat. Lees jurisprudentie voor je gaat huilen over strafmaat. Lees je in over de impact die een straf heeft op een persoon, tevens de gevolgen voor het sociale leven, mogelijkheden tot werk met een strafblad, voor je gaat huilen over strafmaat.

En mensen die voor eigen rechter spelen goed praten... Schaam je. Schaam je heel diep.

Nou nou wat een taalgebruik hier op bokt .
Zeker huil ik nog steeds , niet om wat ik heb gedaan hoor.
Maar zeker bedankt voor u betrokken
Heid des zakkens man snijdt kruimel en Loekie de keeltjes door en 41 jarige vrouw( ik dus ) gaat helemaal over de rooie. Jezus man als ik me moet schamen , moet de dader voortaan kruipend
Door het leven of WAT ??

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:30

xyvonnex schreef:
_San87_ schreef:

Nou nou wat een taalgebruik hier op bokt .
Zeker huil ik nog steeds , niet om wat ik heb gedaan hoor.
Maar zeker bedankt voor u betrokken
Heid des zakkens man snijdt kruimel en Loekie de keeltjes door en 41 jarige vrouw( ik dus ) gaat helemaal over de rooie. Jezus man als ik me moet schamen , moet de dader voortaan kruipend
Door het leven of WAT ??

Zeker moet hij zich diep schamen. Maar dat was het punt van mijn bericht niet. Maar ik had ook niet verwacht dat je hem zou snappen.

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:35

_San87_ schreef:
xyvonnex schreef:
Hahaha bokt o bokt , ik was jullie helemaal vergeten.
Wat is het makkelijk om zoiets te beoordelen.
Iets waar je je geen voorstelling van kan maken. Bij de
Rechter viel het autobrandje nogal al zwaar ja.
Iets over je zwaarste caliber had hij over mijn daad.
160 uur waarvan 60 uur voorwaarlijk blijven er
100 dus over.
Als je nagaat dat ze voor twee uur werk 1 dag rekenen,
Zou ik dus 50 dagen moeten zitten. En als je dan weer omrekend
Wat j. L gekregen heeft 38 dagen voorarrest maal 2 is 76 uur taakstraf .
Zou je toch zeggen " iets klopt er niet jonguh"!!!!!!
Maar je mag nou eenmaal niet voor eigenrechter spelen !!!

MAAR BOKT MAAK JULLIE NIET ZO DRUK , ik zal mijn uren krachtig dragen !!!!

Jammere is alleen dat kruimel en Loekie er niet mee terug komen.

Dus waarom zo'n domme daad?

Verdriet .....frustratie..... Kruimel en Loekie ..... Schuldgevoel....... Loekie die nog een uitlang heeft dood liggen bloeden ......

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:37

Sja ben simpel ,maar groot hart voor dieren !

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:38

Chaos schreef:
Goh

Ze hadden die vrouw een bosje bloemen moeten geven voor de moeite

Amen :)

Als iemand mijn pony vermoord, is de auto niet het enige wat in brand staat...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:45

Gelukkig hebben wij uitstekend opgeleide rechters die zich niet laten leiden door emotie, anders zou niemand nog een eerlijk proces krijgen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:48

_San87_ schreef:
Gelukkig hebben wij uitstekend opgeleide rechters die zich niet laten leiden door emotie, anders zou niemand nog een eerlijk proces krijgen.

Zou misschien beter zijn zodat de straffen wel wat uithalen en niet zulke slappe straffen zoals nu de gewoonte is.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:50

Ook al id het in brand steken van een auto niet goed te praten, ik begrijp het heel goed
op dat moment kun je niks, je bent je pony`s kwijt, door een laffe zielige dood van een ziek iemand en bent kwaad en voelt je machteloos

Daarbij is de straf van deze laffe dood een lachertje, vergeleken met de straf die ze gekregen heeft voor het in brand steken van een auto.

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:52

Daar heb je gelijk in, ik had beter niet voor eigenrechter gespeeld .
Maar wel gedaan. Het zou een zooitje worden als iedereen elkaars auto in de fik doen , toch?

Geryon

Ik snap ook niet echt hoe ze erbij komen dat zo een lage 'straf' zoveel invloed heeft op je (sociale) leven. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Tigra_ schreef:
_San87_ schreef:

Zou misschien beter zijn zodat de straffen wel wat uithalen en niet zulke slappe straffen zoals nu de gewoonte is.

Verdiep je eens in onderzoeken die naar strafmaat zijn gedaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:53

Geryon schreef:
Ik snap ook niet echt hoe ze erbij komen dat zo een lage 'straf' zoveel invloed heeft op je (sociale) leven. :')

Heb je een strafblad?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:56

_San87_ schreef:
Tigra_ schreef:

Verdiep je eens in onderzoeken die naar strafmaat zijn gedaan.

Jij kan vinden dat de boel goed in elkaar zit maar dat hoef ik niet te vinden. Het is een lachertje wat die vent gekregen heeft.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:56

Ik begrijp heel goed waarom de brandstichtster zichzelf niet kon inhouden door het verdriet na het verlies van de pony's, alleen niet zo handig om de boel in de fik te steken bij het politiebureau.