Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xyvonnex schreef:Over MIJN SCHREEUW , mijn stem die ik wou laten
Gelden. Voor Kruimel en Loekie !!
xxCYNNxx schreef:Tja die actie met die auto; heel begrijpelijk, maar ja niet zo slim natuurlijk om dat voor een politiebureau te doen. Logisch dat ze een straf heeft gekregen, want is nu eenmaal in strijd met de wet. Maar om eerlijk te zijn; ik had die vent ook terug gepakt als ik de kans had gekregen. En had de straf fluitend ondergaan.
xyvonnex schreef:Hahaha bokt o bokt , ik was jullie helemaal vergeten.
Wat is het makkelijk om zoiets te beoordelen.
Iets waar je je geen voorstelling van kan maken. Bij de
Rechter viel het autobrandje nogal al zwaar ja.
Iets over je zwaarste caliber had hij over mijn daad.
Over MIJN SCHREEUW , mijn stem die ik wou laten
160 uur waarvan 60 uur voorwaarlijk blijven er
100 dus over.
Als je nagaat dat ze voor twee uur werk 1 dag rekenen,
Zou ik dus 50 dagen moeten zitten. En als je dan weer omrekend
Wat j. L gekregen heeft 38 dagen voorarrest maal 2 is 76 uur taakstraf .
Zou je toch zeggen " iets klopt er niet jonguh"!!!!!!
Maar je mag nou eenmaal niet voor eigenrechter spelen !!!
MAAR BOKT MAAK JULLIE NIET ZO DRUK , ik zal mijn uren krachtig dragen !!!!
Jammere is alleen dat kruimel en Loekie er niet mee terug komen.
_San87_ schreef:Ik moet echt huilen om de idioterie die door sommigen in dit topic te berde wordt gebracht. Ignotance is bliss? In dit geval pathetic.
Ken de wet voor je gaat huilen over de strafmaat. Ken de zaak van haver tot gort voor je gaat huilen over strafmaat. Lees jurisprudentie voor je gaat huilen over strafmaat. Lees je in over de impact die een straf heeft op een persoon, tevens de gevolgen voor het sociale leven, mogelijkheden tot werk met een strafblad, voor je gaat huilen over strafmaat.
En mensen die voor eigen rechter spelen goed praten... Schaam je. Schaam je heel diep.
xyvonnex schreef:_San87_ schreef:Ik moet echt huilen om de idioterie die door sommigen in dit topic te berde wordt gebracht. Ignotance is bliss? In dit geval pathetic.
Ken de wet voor je gaat huilen over de strafmaat. Ken de zaak van haver tot gort voor je gaat huilen over strafmaat. Lees jurisprudentie voor je gaat huilen over strafmaat. Lees je in over de impact die een straf heeft op een persoon, tevens de gevolgen voor het sociale leven, mogelijkheden tot werk met een strafblad, voor je gaat huilen over strafmaat.
En mensen die voor eigen rechter spelen goed praten... Schaam je. Schaam je heel diep.
Nou nou wat een taalgebruik hier op bokt .
Zeker huil ik nog steeds , niet om wat ik heb gedaan hoor.
Maar zeker bedankt voor u betrokken
Heid des zakkens man snijdt kruimel en Loekie de keeltjes door en 41 jarige vrouw( ik dus ) gaat helemaal over de rooie. Jezus man als ik me moet schamen , moet de dader voortaan kruipend
Door het leven of WAT ??
_San87_ schreef:xyvonnex schreef:Hahaha bokt o bokt , ik was jullie helemaal vergeten.
Wat is het makkelijk om zoiets te beoordelen.
Iets waar je je geen voorstelling van kan maken. Bij de
Rechter viel het autobrandje nogal al zwaar ja.
Iets over je zwaarste caliber had hij over mijn daad.
Over MIJN SCHREEUW , mijn stem die ik wou laten
160 uur waarvan 60 uur voorwaarlijk blijven er
100 dus over.
Als je nagaat dat ze voor twee uur werk 1 dag rekenen,
Zou ik dus 50 dagen moeten zitten. En als je dan weer omrekend
Wat j. L gekregen heeft 38 dagen voorarrest maal 2 is 76 uur taakstraf .
Zou je toch zeggen " iets klopt er niet jonguh"!!!!!!
Maar je mag nou eenmaal niet voor eigenrechter spelen !!!
MAAR BOKT MAAK JULLIE NIET ZO DRUK , ik zal mijn uren krachtig dragen !!!!
Jammere is alleen dat kruimel en Loekie er niet mee terug komen.
Dus waarom zo'n domme daad?
Tigra_ schreef:_San87_ schreef:Gelukkig hebben wij uitstekend opgeleide rechters die zich niet laten leiden door emotie, anders zou niemand nog een eerlijk proces krijgen.
Zou misschien beter zijn zodat de straffen wel wat uithalen en niet zulke slappe straffen zoals nu de gewoonte is.
_San87_ schreef:Tigra_ schreef:
Zou misschien beter zijn zodat de straffen wel wat uithalen en niet zulke slappe straffen zoals nu de gewoonte is.
Verdiep je eens in onderzoeken die naar strafmaat zijn gedaan.