unihorses schreef:FlyAway schreef:Een reden temeer om samen met je dierenarts een plan op te stellen, dan kun je gefundeerd keuzes maken.FlyAway schreef:DA`s zouden juist wat moeilijker moeten doen, dat is een belangrijke conclusie die je uit dit artikel zou moeten trekken![]()
En als een DA dus niet "moeilijk" doet over ontwormen en actief samen met de klant een plan gaat maken los je dat probleem ook niet op.
zo, best verwarrendmaar jij vind dus dat je wel een plan samen met je da moet opstellen, maar wel met een heel kritische da?
En ja, 2x perdag mest ik hier uit. alles om maar die wormenpopulatie zo laag mogelijk te houden. niet in stand, maar zo ver mogelijk uit te roeien ( want wormen worden hier niet verdragen )
Ik zie niet in wat er zo verwarrend aan is hoor? Je moet een plan opstellen met een DA die ontworming net zo belangrijk vind als jij zelf. Waarbij dat voor sommige waarschijnlijk betekend; business as usual, maar eigenwijze mensen houd je altijd
maar jij vind dus dat je wel een plan samen met je da moet opstellen, maar wel met een heel kritische da?
.
en dat we er behoorlijk wat in stoppen betekent niet direct dat ik er geen verstand van heb, en ook niet dat ik roekeloos of onverantwoordelijk ben. en eigenwijs ook niet.