Het is al erg genoeg dat het gebeurt is , maakt het dan ook nog uit hoe ?
Sterkte voor het meisje en haar familie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chelle_dora schreef:Wendy schreef:Wat doet een 5-jarige op een paard/pony?
Als de gemiddelde bekende bokker foto's laat zien van d'r 3jarige op een pony/paard dan staat het topic vol met 'oooh's ' en 'aaah's '....
Edit: afvragen kan, maar er vanuit gaan dat ze geen cap op heeft en slippers aan had.. Stonden ze ernaast dan? Dan hadden ze 't kind wel op mogen vangen denk ik dan maar..
En ook met een cap kan je flinke beschadigingen oplopen, je hoeft maar verkeerd te vallen en dan is het mis hoor, ook met cap.
. 44Myrthe44 schreef:chelle_dora schreef:
Als de gemiddelde bekende bokker foto's laat zien van d'r 3jarige op een pony/paard dan staat het topic vol met 'oooh's ' en 'aaah's '....
Edit: afvragen kan, maar er vanuit gaan dat ze geen cap op heeft en slippers aan had.. Stonden ze ernaast dan? Dan hadden ze 't kind wel op mogen vangen denk ik dan maar..
En ook met een cap kan je flinke beschadigingen oplopen, je hoeft maar verkeerd te vallen en dan is het mis hoor, ook met cap.
Je hebt het over Jesse en Poow? Dat vind ik idd ook levensgevaarlijk, maar daarom reageer ik maar niet in die topics, niemand zit te wachten op een reltopic.
Een vijfjarig kind hoort niet op een paard of pony, punt uit. Met of zonder cap, met of zonder slippers, maakt geen verschil. De manege had dit hele ongeluk kunnen voorkomen, door gewoon geen vijfjarig kind op een pony te laten. Ze hadden beter moeten weten!
maras schreef:Misschien moeten ze dit soort topics gewoon niet meer plaatsen, het enige wat er gebeurt is dat mensen meteen gaan roepen dat ze geen cap op gehad heeft of met slippers erop gezeten heeft of dat soort onzinnige aangenomen conclusies. Misschien heeft ze gewoon op een super brave minishet gezeten , compleet met cap op en rijlaarsjes aan maar is ze zo ongelukkig terecht gekomen dat er nu dit vreselijke ongeval uit voortgekomen is. De enige reacties die passend zijn in dit soort topics is: heel veel sterkte voor iedereen die dit meisje kent, we zullen een kaarsje voor haar branden en hopen dat ze volledig opknapt !!!!
Wendy schreef:Wat doet een 5-jarige op een paard/pony?
calice schreef:Sterkte voor de familie van het meisje.
Wel vind ik het belachelijk dat mijn kind en pony bij dit topic gehaald moeten worden. Als je er niet tegen kan hou dan lekker overal je mond dicht of pb mij op een normale manier en ga niet scheinheilig lopen doen in een ander topic. Maar ok ik weet genoeg, ik zal niks meer van mijn duo delen.