Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roxxiejj schreef:_Maggy_ schreef:Wat een nare weg.. hele n36 gebeuren veel omgelukken, misschien wel omdat die zo la ng en 'saai' is?
Heel veel sterkte voor de betrokkene..
Dat is inderdaad het probleem. En daardoor gaan idioten inhalen. Maar dat is gelukkig niet ter sprake in dit geval. Heb het zelf daar al wel zeker 5 keer bijna mis zien gaan daar!
LiiNd_Y schreef:de rotonde is niet goed. in het midden is de rotonde hoger, de weg ligt dus schuin waardoor het gewicht op de buitenkant van de auto/trailer komt. Misschien dat is gebeurd? Er zijn namelijk ook al erg veel vrachtwagens gekanteld door die rotonde.
Die andere auto is best flink in elkaar. Ik hoop dat ze er achter komen wat er precies gebeurd is. Speculeren heeft weinig zin; er is wel een 2de auto bij betrokken, voor het zelfde geld was het een tegenligger die slingerde, probeerde de bestuurder van de landrover+trailer uit te wijken waardoor die ging slingeren en omging......Toydoll schreef:LiiNd_Y schreef:de rotonde is niet goed. in het midden is de rotonde hoger, de weg ligt dus schuin waardoor het gewicht op de buitenkant van de auto/trailer komt. Misschien dat is gebeurd? Er zijn namelijk ook al erg veel vrachtwagens gekanteld door die rotonde.
Negatieve wegverkanting is express. Dat wordt gebruikt o.a. bij snelwegafritten en rotondes in 80+ wegen om de snelheid eruit te halen. Zou je hem positief verkanten gaat men echt veelste hard.
Ongeluk is best heftigDie andere auto is best flink in elkaar. Ik hoop dat ze er achter komen wat er precies gebeurd is. Speculeren heeft weinig zin; er is wel een 2de auto bij betrokken, voor het zelfde geld was het een tegenligger die slingerde, probeerde de bestuurder van de landrover+trailer uit te wijken waardoor die ging slingeren en omging......
Het is een flinke trailer met flinke wagen in ieder geval, aan het materieel zal het niet liggen denk ik.
tine10 schreef:franka75 schreef:Wat ontzettend eng, ik weet niet of er 100 gereden is maar lijkt mij te gevaarlijk,veel sterkte
Huh, dat staat toch nergens. Er staat dat het een 100 km weg is.
Giolli schreef:Oh damn wat erg.
Werd hier gepraat over hoe je in godsnaam die paarden er uit krijgt, nou.. ik denk zodra je de klep open doet dat ze er héél snel uit zullen zijn. Maakt niet uit hoe...![]()
Wat ik me dan wel weer afvraag hoe ze in godsvredesnaam die paarden weer IN een trailer hebben kunnen krijgen zo vlak na een ongeluk. Shock?
sflj schreef:opisop_shop schreef:Hoe kan een trailer zichzelf ontkoppelen?
Is hij dan niet goed gekoppeld of is er iets mis (slijtage bijvoorbeeld) met de koppeling?
Als hij kantelt, gaat zelfs een nieuwe koppeling wel los hoor.