Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianLady schreef:Stel jij vult voor dag en dauw de watertonnen. Je gaat daarna naar je werk, 's avonds kom je terug om weer te vullen en ze zijn leeg. Paarden komen op je af en gaan drinken van het verse water.
Ben je dan ook nalatig?
Wie zegt dat deze man 's morgens ook niet al is geweest?
bromfiets schreef:Paarden zien er verder prima uit, maar veel bokkers vallen over het minste en geringste zonder de situatie te kennen en slaan dan wartaal uit. Zou dat door de warmte komen?
bromfiets schreef:Eens, maar als je geen aansluiting bij je wei hebt moet je dat op andere manieren oplossen. Ik vind het geen pas om de eigenaar voor vanalles uit te maken terwijl hij waarschijnlijk ook gewoon doet wat hij/zij kan.
Dat de paarden aanvallen op het water hoeft niks te zeggen, mijn paard drinkt liever binnen terwijl ze buiten gewoon water heeft. Zij valt ook haar drinkbak aan zodra ze binnenkomt.
Maar dat hij/zij ergens voor iets wordt uitgemaakt is niet zo. 
bromfiets schreef:Dan zien wij dat in andere perspectieven, want ik vind dat dus wel
Ik kan me voorstellen dat je dit niet leuk vindt om te lezen als eigenaar zijnde, zeker niet als je wél gewoon je best doet en dat kun je zien aan de verdere conditie van de paarden. Zeker ben ik het ook eens dat hij naar een oplossing moet zoeken, bijvoorbeeld zo'n vat erbij zodat er afgewisseld kan worden maar dat is ook niet binnen een paar uur en soms zelfs niet in een paar dagen geregeld.

bromfiets schreef:Ik kan me voorstellen dat je dit niet leuk vindt om te lezen als eigenaar zijnde, zeker niet als je wél gewoon je best doet en dat kun je zien aan de verdere conditie van de paarden. Zeker ben ik het ook eens dat hij naar een oplossing moet zoeken, bijvoorbeeld zo'n vat erbij zodat er afgewisseld kan worden maar dat is ook niet binnen een paar uur en soms zelfs niet in een paar dagen geregeld.
IndianLady schreef:Stel jij vult voor dag en dauw de watertonnen. Je gaat daarna naar je werk, 's avonds kom je terug om weer te vullen en ze zijn leeg. Paarden komen op je af en gaan drinken van het verse water.
Ben je dan ook nalatig?
Wie zegt dat deze man 's morgens ook niet al is geweest?
de stenen erin hier was helaas niet genoeg.
IndianLady schreef:Dan had hij die kuub water waarschijnlijk al volstaan dan, want die vul je niet in 10 minuten