Gelderse hengst Parcival overleden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 05:46

martine0503 schreef:
Pletje123 schreef:
Onze merrie is net drachtig van hem. .. wat een enorm verlies!

Hopelijk heb je dit keer weer een prachtige hengst om dit bloed voort te kunnen zetten. Naast de andere van goed gekeurde hengsten. Uit zijn helaas laatste jaar.

Hij heeft al twee ggk zonen, Vitens en Zethar. Ik hoop dat Zethar nu van de wacht status af wordt gehaald.

johanna84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 05:59

oh wat een rot bericht!
heb zelf een merrie van parcival

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 08:11

martine0503 schreef:
Pletje123 schreef:

Hopelijk heb je dit keer weer een prachtige hengst om dit bloed voort te kunnen zetten. Naast de andere van goed gekeurde hengsten. Uit zijn helaas laatste jaar.

Hij heeft al twee ggk zonen, Vitens en Zethar. Ik hoop dat Zethar nu van de wacht status af wordt gehaald.

Weet ik. Heb ik er ook bij staan, wel een beetje krom. Geef ik toe. Nog eentje erbij zou toch mooi zijn?

poesjes123

Re: Gelderse hengst Parcival overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:12

jammer... t was een top hengst!! mn paardje heeft veel van hem mee gekregen!! <3

Agnes75

Re: Gelderse hengst Parcival overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:34

Ongelooflijk...het was een prachtig paard en hij had nog heel veel in zijn mars. Prima hengst, altijd een plaatje in de ring op concours en altijd die fijne uitstraling van een blij en werkwillig paard. Hij kon echt lekker swingen door de baan en ook zijn nakomelingen lopen erg leuk in de sport. Zo jammer dat het hier stopt op zo'n jonge leeftijd...dit paard kon nog zoveel meer....