Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BioHorz schreef:Zelf heb ik ook in coma gelegen door een val met een paard. 16 dagen coma en hersenletsel, ik rij weer gewoon paard en ben er redelijk tot goed bovenop gekomen.
Het dragen van een cap heeft mijn leven gered. Bij mij is het paard over me heen gerold bij de landing van een hindernis (paard verstapte zich bij de landing).
Het laatste nieuws wat ik heb gehoord is dat ze hersendood is en dat ze nu onderzoeken aan het doen zijn. Dit is alleen nog nergens te vinden en weet ik dus niet of dit klopt.
Via school had ik praktijkles bij de horstlinde en sprak hilly redelijk vaak. Als iemand meer weet over hoe het met haar gaat, zou diegene dat dan aan mijwillen laten weten? Alvast bedankt.
Groeten Sharon

98xsophiex98 schreef:BioHorz schreef:Zelf heb ik ook in coma gelegen door een val met een paard. 16 dagen coma en hersenletsel, ik rij weer gewoon paard en ben er redelijk tot goed bovenop gekomen.
Het dragen van een cap heeft mijn leven gered. Bij mij is het paard over me heen gerold bij de landing van een hindernis (paard verstapte zich bij de landing).
Het laatste nieuws wat ik heb gehoord is dat ze hersendood is en dat ze nu onderzoeken aan het doen zijn. Dit is alleen nog nergens te vinden en weet ik dus niet of dit klopt.
Via school had ik praktijkles bij de horstlinde en sprak hilly redelijk vaak. Als iemand meer weet over hoe het met haar gaat, zou diegene dat dan aan mijwillen laten weten? Alvast bedankt.
Groeten Sharon
Dat verhaal van hersendood had ik ook al gehoord.
Ik hoorde vandaag dat ze haar ogen open heeft gedaan en geen medicijnen of beademing meer nodig heeft.
p de site van de manege www.horstlinde.nl staat onder het kopje contact het adres. Stuur daar een kaartje heen en het komt daar waar het wezen moet.