Eventingamazone Hillie Duivenkate in coma na val

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

safari

Re: Eventingamazone Hillie Duivenkate in coma na val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:22

nog geen nieuws?
sterkte voor iedereen die bij haar betrokken is!

babettes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 17:37

Vind het zo erg, hoop echt dat ze er heel uit komt. Ik sta zelf bij haar manege/pension stal. Zij heeft tenslotte mijn paard gevonden, zo'n goed mens. Zo zie je ook weer dat paardrijden een gevaarlijke sport is.

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 15:11

Sterkte voor Hillie en haar familie Y;(
we hopen dat je snel weer terug bent

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 15:30

Nog nieuws? Hopelijk komt ze er weer bovenop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:01

Ze is iets stabieler dan in de eerste dagen na het ongeval, maar verder geen nieuws helaas.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:13

Ik ben dr bang voor..

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:18

Jeetje wat een rot nieuws.
Hopelijk komt ze snel bij.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:44

Bah wat vreselijk voor haar en iedereen die haar kent. Hopelijk wordt ze weer wakker zonder al te veel (blijvend) letsel

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 22:06

Wat een ellende.. Zouden we geen kaarten naar 1 of ander adres kunnen sturen? Misschien als het wat beter gaat?

BioHorz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 23:17

Zelf heb ik ook in coma gelegen door een val met een paard. 16 dagen coma en hersenletsel, ik rij weer gewoon paard en ben er redelijk tot goed bovenop gekomen.

Het dragen van een cap heeft mijn leven gered. Bij mij is het paard over me heen gerold bij de landing van een hindernis (paard verstapte zich bij de landing).

Het laatste nieuws wat ik heb gehoord is dat ze hersendood is en dat ze nu onderzoeken aan het doen zijn. Dit is alleen nog nergens te vinden en weet ik dus niet of dit klopt.

Via school had ik praktijkles bij de horstlinde en sprak hilly redelijk vaak. Als iemand meer weet over hoe het met haar gaat, zou diegene dat dan aan mijwillen laten weten? Alvast bedankt.

Groeten Sharon

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:21

BioHorz schreef:
Zelf heb ik ook in coma gelegen door een val met een paard. 16 dagen coma en hersenletsel, ik rij weer gewoon paard en ben er redelijk tot goed bovenop gekomen.

Het dragen van een cap heeft mijn leven gered. Bij mij is het paard over me heen gerold bij de landing van een hindernis (paard verstapte zich bij de landing).

Het laatste nieuws wat ik heb gehoord is dat ze hersendood is en dat ze nu onderzoeken aan het doen zijn. Dit is alleen nog nergens te vinden en weet ik dus niet of dit klopt.

Via school had ik praktijkles bij de horstlinde en sprak hilly redelijk vaak. Als iemand meer weet over hoe het met haar gaat, zou diegene dat dan aan mijwillen laten weten? Alvast bedankt.

Groeten Sharon

Dat verhaal van hersendood had ik ook al gehoord.
Ik hoorde vandaag dat ze haar ogen open heeft gedaan en geen medicijnen of beademing meer nodig heeft.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:24

98xsophiex98 schreef:
BioHorz schreef:

Groeten Sharon

Dat verhaal van hersendood had ik ook al gehoord.
Ik hoorde vandaag dat ze haar ogen open heeft gedaan en geen medicijnen of beademing meer nodig heeft.

wie is de bron?
Ik hoor in de omgeving de meest spannende verhalen,maar pas als het van iemand komt die dicht bij Hillie staat en de echte informatie krijgt en doorgeeft, blijft het speculeren.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:29

De hoefsmid, een andere manege ,iemand die met Martin had gesproken.

AmFe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:55

Het verhaal van hersendood gaat inderdaad rond, maar dit klopt niet. Ze kunnen niet exact zeggen wat er berschadigd is.
Verder ligt ze nog steeds in diepe coma helaas en is het afwachten..

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:57

.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 17-07-22 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 21:46

Voor degene die een kaartje willen sturen :Op de site van de manege www.horstlinde.nl staat onder het kopje contact het adres. Stuur daar een kaartje heen en het komt daar waar het wezen moet.

Verder is er geen nieuws. Het gaat nog steeds hetzelfde. De artsen kunnen verder ook geen prognoses geven. Ook wij als team/medewerkers hopen van harte dat ze er boven op komt.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 12:58

Ze is weer wakker. :)

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 13:04

.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 17-07-22 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 13:24

Change3x schreef:

Wat een fijn nieuws, hopelijk gaat het steeds een stapje beter.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 13:26

Change3x schreef:

Serieus? Dat zou echt super zijn!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 13:28

Ja, we hebben het vandaag gehoord van vrienden van ons, en dat zijn weer goeie kennissen van Hillie en haar man, zij hebben het daar van gehoord. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 13:57

Elysa, je verkondigt hier opnieuw verhalen die niet kloppen. Zou je daar alsjeblieft mee willen stoppen en het nieuws van mensen die wel weten hoe de vork in de steel zit, willen afwachten?

Er zijn wat hoopgevende berichten, maar ze is nog steeds in coma.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 13:58

Heel erg raar want we hebben vanochtend gehoord dat ze wakker is. Dan is dat ons fout doorgegeven. Kan ik niks aan doen. Mijn excuses.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 13:59

Misschien moet je wat voorzichtiger worden met het brengen van informatie die je via-via verkregen hebt.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 14:01

Zou kunnen. :)

Ga hier verder ook niet op in.

Edit ; Ik heb dus schijnbaar verkeerde info doorgekregen en ik wilde het hier mededelen. Was erg blij. Helaas was het dus verkeerde informatie, mijn excuses, nogmaals!