Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoolgangster schreef:Voor de mensen die er geen kwaad in zien: denk dan alleen al aan het feit dat het gewoon hardstikke onhygiënisch is voor de verzorgers van een misbruikt paard... je kinderen zullen 's ochtends hun bezoedelde pony nietsvermoedend borstelen... het is helemaal niet gezegd dat de rest van de pony schoon blijft tijdens de akties van zulke ranzige mannetjes.
Tat_jana schreef:Zoolgangster schreef:Voor de mensen die er geen kwaad in zien: denk dan alleen al aan het feit dat het gewoon hardstikke onhygiënisch is voor de verzorgers van een misbruikt paard... je kinderen zullen 's ochtends hun bezoedelde pony nietsvermoedend borstelen... het is helemaal niet gezegd dat de rest van de pony schoon blijft tijdens de akties van zulke ranzige mannetjes.
Geen kwaad in zien voor het paard nee daarbij is er geen enkele aanwijzing waardoor de man schuldig is aan een misdrijf ( hij heeft dus niet daadwerkelijk sex gehad met het dier )
Mocht het die mishandeld of misbruikt zijn zou ik zeggen opsluiten die handel maar als de beste man zichzelf pleziert met het kijken naar paarden benen.. Tsja er zijn ook mensen die opgewonden raken van balonnen ze doen er niemand kwaad mee tis alleen nogal uhm vreemd op zn zachtst gezegt
Zammie schreef:schoentje schreef:Ach, als ze hengstig was, heeft ze waarschijnlijk zelfs genoten van dat gekriebel aan haar edele deel met die vent z'n pinneke
Pfoe, jij lijkt me ook niet helemaal op orde bovenin...
LisaLuna schreef:Of het paard er nou last van gehad heeft of niet, het hoort niet. En het is en blijft ranzig!
Tat_jana schreef:Schoentje,, dat is inderdaad wat ik bedoel.. Zie nu achteraf ook dat ik het woord zinloos MISBRUIK verdraaid heb met het zinnetje zinloos GEWELD uit de stichting vandaan mijn excuus![]()
Zinloos misbruik is het zowiezo,, zie er niets zinnigs in.. Maar geweld nee dat zie ik niet voorkomen hier..
Blijf er wel bij dat het paard zich waarschijnlijk rot gelachen moet hebben mocht het dier deze emotie kennen :) uiteraard weer buiten de zieke geest van deze man gedacht
Tabaluga12 schreef:Tat_jana schreef:Schoentje,, dat is inderdaad wat ik bedoel.. Zie nu achteraf ook dat ik het woord zinloos MISBRUIK verdraaid heb met het zinnetje zinloos GEWELD uit de stichting vandaan mijn excuus![]()
Zinloos misbruik is het zowiezo,, zie er niets zinnigs in.. Maar geweld nee dat zie ik niet voorkomen hier..
Blijf er wel bij dat het paard zich waarschijnlijk rot gelachen moet hebben mocht het dier deze emotie kennen :) uiteraard weer buiten de zieke geest van deze man gedacht
Dit vind ik een hele hele rare reactie...
Geryon schreef:Je kan het er ook gewoon niet mee eens zijn. Ik vind het belachelijk om te zeggen dat een paard er geen hinder ondervindt omdat het zou moeten passen.En dan reacties als dat het paard hem zou uitlachen.
schoentje schreef:Mensen, leer de dingen nou wens nuchter te bekijken. Nee, het is niet goed wat die man doet en ronduit smerig, maar hij heeft niet aan het paard gezeten.
Als hij dat wel zou hebben gedaan en het zou alleen bij seksuele handelingen blijven, dan heeft het paard daar inderdaad geen hinder van. Als dat wel zo zou zijn, hoe zou een paard zich dan moeten voelen bij KI en opvoelen? Dan verdwijnt er een hele arm achterin dat paard.
Wij mensen vinden het een naar idee en kunnen daar emotioneel geraakt door zijn, het paard niet.
Maar dat betekent niet dat ik dit goed keur of normaal vind, deze man heeft geestelijk een behoorlijk probleem.
schoentje schreef:Mensen, leer de dingen nou wens nuchter te bekijken. Nee, het is niet goed wat die man doet en ronduit smerig, maar hij heeft niet aan het paard gezeten.
Als hij dat wel zou hebben gedaan en het zou alleen bij seksuele handelingen blijven, dan heeft het paard daar inderdaad geen hinder van. Als dat wel zo zou zijn, hoe zou een paard zich dan moeten voelen bij KI en opvoelen? Dan verdwijnt er een hele arm achterin dat paard.
Wij mensen vinden het een naar idee en kunnen daar emotioneel geraakt door zijn, het paard niet.
Maar dat betekent niet dat ik dit goed keur of normaal vind, deze man heeft geestelijk een behoorlijk probleem.