Paardenmisbruiker uit Hengelo opgepakt *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:32

Voor de mensen die er geen kwaad in zien: denk dan alleen al aan het feit dat het gewoon hardstikke onhygiënisch is voor de verzorgers van een misbruikt paard... je kinderen zullen 's ochtends hun bezoedelde pony nietsvermoedend borstelen... het is helemaal niet gezegd dat de rest van de pony schoon blijft tijdens de akties van zulke ranzige mannetjes.

unihorses

Re: Paardenmisbruiker uit Hengelo opgepakt *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:39

hij kijkt alleen maar? :')
_O- lekker... van die behaarde benen....

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:56

Zoolgangster schreef:
Voor de mensen die er geen kwaad in zien: denk dan alleen al aan het feit dat het gewoon hardstikke onhygiënisch is voor de verzorgers van een misbruikt paard... je kinderen zullen 's ochtends hun bezoedelde pony nietsvermoedend borstelen... het is helemaal niet gezegd dat de rest van de pony schoon blijft tijdens de akties van zulke ranzige mannetjes.

Geen kwaad in zien voor het paard nee daarbij is er geen enkele aanwijzing waardoor de man schuldig is aan een misdrijf ( hij heeft dus niet daadwerkelijk sex gehad met het dier )
Mocht het die mishandeld of misbruikt zijn zou ik zeggen opsluiten die handel maar als de beste man zichzelf pleziert met het kijken naar paarden benen.. Tsja er zijn ook mensen die opgewonden raken van balonnen ze doen er niemand kwaad mee tis alleen nogal uhm vreemd op zn zachtst gezegt :)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:59

Tat_jana schreef:
Zoolgangster schreef:

Geen kwaad in zien voor het paard nee daarbij is er geen enkele aanwijzing waardoor de man schuldig is aan een misdrijf ( hij heeft dus niet daadwerkelijk sex gehad met het dier )
Mocht het die mishandeld of misbruikt zijn zou ik zeggen opsluiten die handel maar als de beste man zichzelf pleziert met het kijken naar paarden benen.. Tsja er zijn ook mensen die opgewonden raken van balonnen ze doen er niemand kwaad mee tis alleen nogal uhm vreemd op zn zachtst gezegt :)

Dan moet die persoon z'n eigen paard kopen om opgewonden van te worden. Ga je toch niet bij iemand anders in de bosjes. Het idee alleen.

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:55

Als hij bij mijn paarden in de bosjes staat te rukken, ruk ik zijn kop eraf! Te ziek voor woorden dit.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:17

En die seksatributen dan? Hoop dat die voor zichzelf bedoeld waren. Gadver zeg, geilen op een paard.. Ziek in zijn kop is ie.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 01:52

Tsja, volgens mij zouden we heel wat mensen onder toezicht mogen plaatsen als dit al genoeg reden geeft om dat te doen.

Zieke geest? Zeker! Onder toezicht? Nee, in dit stadium wat mij betreft niet nodig.

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 15:25

Wat heeft die man dan gedaan bij het paard??

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 20:00

PaardjesFan1 schreef:
Wat heeft die man dan gedaan bij het paard??

Niets dat is nou het hele eieren eten.. Iedereen maakt zich druk terweil hij voor zover ik het begrijp en kan lezen het paard met geen vinger heeft aangeraakt :+

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:49

Feit dat een boer gebeld heeft, omdat hij vreesde voor de pony......hmm lijkt me niet zo heel onschuldig als sommige willen doen geloven.

Floid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:24

Zammie schreef:
schoentje schreef:
Ach, als ze hengstig was, heeft ze waarschijnlijk zelfs genoten van dat gekriebel aan haar edele deel met die vent z'n pinneke ;)

Pfoe, jij lijkt me ook niet helemaal op orde bovenin...

nee precies, die indruk heb ik ook...
bah, ik word al misselijk bij de gedachte!!!
paarden gebruik je niet voor zulke dingen

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:34

LisaLuna schreef:
Of het paard er nou last van gehad heeft of niet, het hoort niet. En het is en blijft ranzig!

Pecies het hoort absoluut niet. Als die goorlap geilt op paardenbenen kan ie ook my little pony (of black beauty enz..) op tv/internet kijken en dan een attribuut ergens instoppen. Ik denk dat wel degelijk aangenomen kan worden dat meneer andere plannen had omdat hij bij andermans paard met die spullen stond.

Onder behandeling/toezicht zou niet verkeerd zijn..
Laatst bijgewerkt door Tabaluga12 op 25-07-13 13:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:35

Tat_jana schreef:
Schoentje,, dat is inderdaad wat ik bedoel.. Zie nu achteraf ook dat ik het woord zinloos MISBRUIK verdraaid heb met het zinnetje zinloos GEWELD uit de stichting vandaan mijn excuus :)
Zinloos misbruik is het zowiezo,, zie er niets zinnigs in.. Maar geweld nee dat zie ik niet voorkomen hier..

Blijf er wel bij dat het paard zich waarschijnlijk rot gelachen moet hebben mocht het dier deze emotie kennen :) uiteraard weer buiten de zieke geest van deze man gedacht :)

Dit vind ik een hele hele rare reactie...

Floid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:37

Tabaluga12 schreef:
Tat_jana schreef:
Schoentje,, dat is inderdaad wat ik bedoel.. Zie nu achteraf ook dat ik het woord zinloos MISBRUIK verdraaid heb met het zinnetje zinloos GEWELD uit de stichting vandaan mijn excuus :)
Zinloos misbruik is het zowiezo,, zie er niets zinnigs in.. Maar geweld nee dat zie ik niet voorkomen hier..

Blijf er wel bij dat het paard zich waarschijnlijk rot gelachen moet hebben mocht het dier deze emotie kennen :) uiteraard weer buiten de zieke geest van deze man gedacht :)

Dit vind ik een hele hele rare reactie...

Ja ik dus ook, alsof je niet bij je gezonde verstand bent...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:41

Dat jullie iets niet snappen, betekent niet dat anderen niet bij het volle verstand zijn :).

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:43

Je kan het er ook gewoon niet mee eens zijn. Ik vind het belachelijk om te zeggen dat een paard er geen hinder ondervindt omdat het zou moeten passen. :n En dan reacties als dat het paard hem zou uitlachen.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:59

Mensen, leer de dingen nou wens nuchter te bekijken. Nee, het is niet goed wat die man doet en ronduit smerig, maar hij heeft niet aan het paard gezeten.
Als hij dat wel zou hebben gedaan en het zou alleen bij seksuele handelingen blijven, dan heeft het paard daar inderdaad geen hinder van. Als dat wel zo zou zijn, hoe zou een paard zich dan moeten voelen bij KI en opvoelen? Dan verdwijnt er een hele arm achterin dat paard.
Wij mensen vinden het een naar idee en kunnen daar emotioneel geraakt door zijn, het paard niet.
Maar dat betekent niet dat ik dit goed keur of normaal vind, deze man heeft geestelijk een behoorlijk probleem.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:08

Geryon schreef:
Je kan het er ook gewoon niet mee eens zijn. Ik vind het belachelijk om te zeggen dat een paard er geen hinder ondervindt omdat het zou moeten passen. :n En dan reacties als dat het paard hem zou uitlachen.

Niet mee eens is tot daaraan toe. Iemand niet goed noemen in de bovenkamer om een andere mening, gaat weer wat verder, he.

Echter hebben ze wel een punt. Van een mensenpiemel zal geen enkel paard opkijken, laten we wel wezen. Ja, het hoort niet, ja het is smerig en ik snap ook niet wat die vent bezield heeft. Maar het paard heeft er, denk ik, geen enkele last van.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:12

Hoezo? Het paard voelt het (al dan niet minimaal) en een paard kan dat ook niet willen of niet prettig vinden? Buiten dat er niks beschadigd raakt.
Laatst bijgewerkt door Tabaluga12 op 25-07-13 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:13

schoentje schreef:
Mensen, leer de dingen nou wens nuchter te bekijken. Nee, het is niet goed wat die man doet en ronduit smerig, maar hij heeft niet aan het paard gezeten.
Als hij dat wel zou hebben gedaan en het zou alleen bij seksuele handelingen blijven, dan heeft het paard daar inderdaad geen hinder van. Als dat wel zo zou zijn, hoe zou een paard zich dan moeten voelen bij KI en opvoelen? Dan verdwijnt er een hele arm achterin dat paard.
Wij mensen vinden het een naar idee en kunnen daar emotioneel geraakt door zijn, het paard niet.
Maar dat betekent niet dat ik dit goed keur of normaal vind, deze man heeft geestelijk een behoorlijk probleem.

Het gaat er niet alleen om dat het erin kan, maar ook om alles eromheen. Paarden zijn geen mensen, maar ook geen robotten. Bij de KI en opvoelen zouden de omstandigheden anders kunnen zijn, maar er kunnen ook paarden zijn die dat ook écht niet fijn vinden.

Er zijn ook hengsten/ruinen die het rot vinden als je hun koker of penis schoon maakt. Zo zijn er ook merries die niet willen dat je hun geslachtsdeel schoonmaakt, dat je erbij in de buurt komt. Of eenkennige paarden die het sowieso al rot vinden als er een vreemde dichtbij ze komt.

Er kunnen zoveel redenen zijn.. Daarom vind ik het belachelijk om te zeggen dat paarden er geen hinder van ondervinden. Lekker makkelijk zeg..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:18

Tabaluga12 schreef:
Hoezo? Het paard voelt het (al dan niet minimaal) en een paard kan dat ook niet willen of niet prettig vinden? Buiten dat er niks beschadigd raakt.

Als het paard het niet prettig vindt, laat het dier het wel merken :).

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 15:48

schoentje schreef:

Het rare is dat hij op de benen kickt, wat doet hij dan bij een pony? Blijft een vreemd verhaal.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:29

Hij stond ook alleen aan zijn sjenkie te shuffelen in de bosjes, terwijl hij uitzicht had op het paard...

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:30

waar staat dat?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:32

Ik corrigeer mezelf even, hij is eerder gepakt voor echt misbruiken.. Kijken vind ik geen probleem, maar dat is echt ziek..