Charlotte Dujardin en Uthopia winnen in Hartpury

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 09:57

Johanna59 schreef:
Eigenlijk was het meer algemeen bedoeld.
Maar nu je dit balletjes zelf opgooit: jureer je dan op dat niveau?

Nee niet op dat nivo, dat jurywereldje is een eng wereldje waar je niet zo maar tussen komt.
Het is een bobowereld en je moet met de meute meelopen en meeslijmen om er tussen te geraken en dat is nu net wat ik verafschuw.

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:58

turquoises schreef:
Johanna59 schreef:
Eigenlijk was het meer algemeen bedoeld.
Maar nu je dit balletjes zelf opgooit: jureer je dan op dat niveau?

Nee niet op dat nivo, dat jurywereldje is een eng wereldje waar je niet zo maar tussen komt.
Het is een bobowereld en je moet met de meute meelopen en meeslijmen om er tussen te geraken en dat is nu net wat ik verafschuw.

Dat jury wereldje een eng wereldje?

Natuurlijk komt niet iedereen daar zomaar tussen. Ook niet met slijmen en
meelopen. Je moet dan wel over kwaliteiten beschikken.

Maar de visie over juryleden, bestaat op elk niveau.
Denk, dat de meesten, die een negatieve kijk hebben op juryleden, zelf erg gefrustreerd zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:15

turquoises schreef:
_San87_ schreef:
Vanmiddag het filmpje maar eens kijken, dan.

Dat vind ik dan weer jammer dat je eerst een hoop commentaar hebt of mijn onderbouwing en nu blijkt dat je de proef niet eens had gezien.

Mercury, ook ik vind dat Charlotte een topamazone is maar ook zij is niet heilig en kan dus ook niet altijd foutloos rijden.
Het is zo dat juryleden vaak niet objectief zijn. Heb je een goede naam dan zijn de juryleden genegen om een hoge score te geven en ben je een onbekende ruiter dan moet je je eerst bewijzen en krijg je niet de punten die je verdient.
Dat is dus het rare en niet eerlijk aan de dressuursport.

Heb ik een mening gegeven over de proef dan? Nee, he. Alleen om jouw beweringen over het jureren. En daarvoor hoef ik geen proef gezien te hebben.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:49

Taktfouten in de stap zie ik ook niet. Misschien aan het begin en aan het eind wat overhaast, maar wel zuiver. Zweefdraf zie ik ook niet. Lijkt misschien een beetje zo in de appuyementen in passage. De passage mag misschien hier en daar iets constanter gedragen, maar zweefdraf? Hmmm. Nee, daar ben ik het niet mee eens. De galop kan wel beter, maar was al veel beter dan in Rotterdam. Een wereldproef? Nee, het kan nog veel beter. Het was dan ook nog lang geen 90 procent.